Kursy operatorów

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

Postprzez pabllo25 » 20 Mar 2010 14:21

Do kolegi Darka jeżeli w twoim rejonie nie ma zgytniej konkurencji na roboty brukarskie to poleciłbym ci ten biznes tutaj masz stronke co i jak http://www.forum-brukarskie.pl/forum34. ... 7ee2b8d210 , a jak nie to może jakieś usługi nie wiem czy dobrze napisze wylewki mixokretem , docieplenia lub murarka zatrudnić 2-3 osoby i ogień :crazy: ,takie moje zdanie bo wbijać sie w roboty drogowe ,kanalizacyjne z taką kwotą to raczej masakra .Pozdrawiam .

pabllo25

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 24 Lut 2010 18:32
  • Miejscowość: częstochowa

Reklama

Postprzez darek1974 » 20 Mar 2010 18:46

Dzięki chłopaki za sprowadzenie mnie na ziemię!(żonka mi to też mówiła) Pabllo25 na pewno
odwiedzę tą stronę jak i zobacze na inne. Na prawde mam już dość tej tułaczki po świecie.
Niektórym taka praca w delegacji pasuje(można pić ile wlezie,z dala od problemów rodzinnych nikt nie brzęczy nad uchem )ale to nie dla mnie! Ale dość nie będę już taki
"sentymenalny" bo takich jak ja są pewnie setki a może tysiące. Będę dalej kombinował może w końcu coś mi się uda!!! Ale jakby ktoś jeszcze służył dobrą radą jak mam zainwestować te "marne" 40 tyś to będę HEPI! Pozdrowionka dla kolegi Mojszy i wszystkich którzy mi odpisali :D Narka.
KONTAKT e-mail: darek1974@o2.pl

darek1974

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 19 Mar 2010 14:03
  • Miejscowość: ostrów wlkp

Postprzez 5544 » 20 Mar 2010 23:26

Witam .kończę właśnie technikum i zastanawiam sie nad takim kursem .Gdzie w okolicy Siedlec można go zrobić, ile kosztuje? Czy UP w Siedlcach organizuje takie kursy?

5544

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 20 Mar 2010 23:22
  • Miejscowość: siedlce

Postprzez renifer » 21 Mar 2010 12:18

witam mieszkam w Głogoczowie to jest koło krakowa i mam zamiar zrobic kurs na operatora koparki ładowarki i mam pytanie gdzie jest lepiej zrobic na miodowej czy na balickiej czy moze gdzies indziej gdzie jest łatwiej zdac teorie pozdrawiam :wink:
Damian

renifer

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 21 Mar 2010 12:12
  • Miejscowość: kraków

Postprzez mojsza » 21 Mar 2010 19:56

Kolego 5544, http://kopaczka.pl/viewtopic.php?t=575 szczyt lenistwa :lol:

renifer napisał(a):czy moze gdzies indziej gdzie jest łatwiej zdac teorie


Kolego renifer, najlepiej jest się nauczyć :faja: to wcale, a wcale nie boli i trudne też nie jest. Obyś tylko na egzaminie nie zaczynał odpowiedz od "nie wiem" :faja:

Pozdrawiam
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę,
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi!!

Awatar użytkownika
mojsza

  • Posty: 53
  • Rejestracja: 22 Mar 2009 20:49
  • Miejscowość: Zambrów

Postprzez renifer » 21 Mar 2010 20:16

wiem ze musze sie nauczyc ale są egzaminatorzy mniej i są wiecej wymagający ja chce zrobic uprawnienia a nie kupic wiem jak było na egzamnie na wózek widłowy polecili mi taka firme szkoleniową ze tak naprawde nauki było niewiele a wiem jak kolega robił to sie uczył drugie tyle rozszezone on miał pozdrawiam i dzieki :lol:
Damian

renifer

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 21 Mar 2010 12:12
  • Miejscowość: kraków

Postprzez golem74 » 22 Mar 2010 05:20

Kopalnia konin zatrudni 10 operatorów szczegóły na ich stronie.
Pracowałem tam. Zarobki operatorów 4 lata temu wahały się od 1600 netto ( 1 zmiana) do 2200pln 4 zmiany. NIe wiem jak jest teraz.

golem74

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 22 Mar 2010 05:16
  • Miejscowość: Konin

Postprzez axll27 » 22 Mar 2010 23:27

witam czy moze mi kros podpowiedziec ..bedac w woju zrobiłem uprawnienia na ładowarkeę jednonaczyniową klasa 3 do 2,5m3 drugi wpis to chyba (bo ciezko odczytac )typ ł34 czytałem oferte pracy koles potrzebuje operatora ładowarki klasy 2 spodziewam sie że jest to klasa wyżej ,ale jak ja zrobic czytalem ze po roku majac klase 3 mozna dostac 2 a po 2 latach 1 ale co trzeba zrobic czy zdaje sie kursy czy co oodzieki za info

axll27

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 22 Mar 2010 23:19
  • Miejscowość: nysa

Postprzez dawidg2 » 23 Mar 2010 00:35

Tak kurs sie robi taki sam jak na III tylko trwa krócej ale egzamin na końcu. Właśnie w piątek mam egzamin na II kl ładowarki.

dawidg2
Operator

  • Posty: 2844
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 21:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 36

Maszyna: JCB 531-70, Schaeff SKL851B


Postprzez MARCINX » 23 Mar 2010 19:42

Witam mam pytanie czy po kursie na koparko-ładowarkę mogę pracować na dużej koparce gąsienicowej , czy muszę zrobić dodatkowe uprawnienia??

MARCINX

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 05 Mar 2010 18:15
  • Miejscowość: w.l

Postprzez mojsza » 23 Mar 2010 19:58

MARCINX napisał(a):Witam mam pytanie czy po kursie na koparko-ładowarkę mogę pracować na dużej koparce gąsienicowej , czy muszę zrobić dodatkowe uprawnienia??


Nie możesz!! Musisz zrobić uprawnienia na koparki, są trzy klasy, jak masz III po przepracowanym roku możesz zrobić II, a jak chcesz I to do tego jeszcze dwa lata na koparce.

Pozdrawiam
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę,
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi!!

Awatar użytkownika
mojsza

  • Posty: 53
  • Rejestracja: 22 Mar 2009 20:49
  • Miejscowość: Zambrów

Postprzez andrzej24 » 23 Mar 2010 23:48

mojsza,zapomniałeś dodać że kolega marcin może zrobic uprawnienia kl.3.ale z poszerzeniem na dany typ maszyny morze byćto nawet maszyna kl.1.pod jednym warunkiem że ma się robote na danym typie maszyny poniewasz niebędzie mu wolno pracować na żadnej innej maszynie tylko natej która będzie wpisana w uprawnieniach, pozdrawiam.. :kiss:
andrzej

andrzej24

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 08 Mar 2010 22:21
  • Miejscowość: knurów

Postprzez mojsza » 24 Mar 2010 00:19

Kolego andrzej24, pisałem w skrócie, wystarczy kilka postów wyżej i mielone to było wiele razy. Zresztą może by dodać jakąś tabelkę z klasami uprawnień i jakieś opisy do tego.

Pozdrawiam
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę,
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi!!

Awatar użytkownika
mojsza

  • Posty: 53
  • Rejestracja: 22 Mar 2009 20:49
  • Miejscowość: Zambrów

Postprzez kysa » 24 Mar 2010 17:17

andrzej24, robiąc uprawnienia kl3 można zrobić rozszerzenie na jedną maszynę ale tylko z kl2 a nie z kl1.

Awatar użytkownika
kysa
Operator

Maszyna: R954

Firma: kamieniołom


Postprzez dawidg2 » 27 Mar 2010 13:59

Mam II kl na ładowarki. nie było łatwo bo gość dużo pytań zadawał.

dawidg2
Operator

  • Posty: 2844
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 21:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 36

Maszyna: JCB 531-70, Schaeff SKL851B


Postprzez kysa » 27 Mar 2010 14:44

Kurde Dawid zapomniałem ci pytania napisać, sorry :oops: Ale też zdałem u pana Romanowskiego :)

Awatar użytkownika
kysa
Operator

Maszyna: R954

Firma: kamieniołom


Postprzez dawidg2 » 27 Mar 2010 14:50

kysa, nic się nie stało ważne że papiery są.

dawidg2
Operator

  • Posty: 2844
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 21:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 36

Maszyna: JCB 531-70, Schaeff SKL851B


Postprzez shirkan » 01 Kwi 2010 01:38

witam jestem tu nowy .może odgrzeje kotleta .ale muszę zapytać .jak to jest bo chce zrobić sobie papierki na koparko ładowarki i rozmawiałem z kumplem i mówił mi ze mogę sobie do tego zrobić rozszerzenie na koparki i moje pytanie brzmi czy jak będę miał to rozszerzenie to będę mógł legalnie robić na np jednonaczyniówkach np atlas eder itp ?? i jak to się ma do opłat za kurs odpowiedzcie proszę.pozdrawiam :oops:

shirkan

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 01 Kwi 2010 00:59
  • Miejscowość: Jasło

Postprzez renifer » 01 Kwi 2010 09:37

witam ja sie zapisałem do agrosprzet to jest w krakowie na miodowej jest tam jak jest ale jestem ciekaw czy trudno jest tam zdac tam egzamin jest ustny i praktyczny to mi sie wydaje ze wmiare łatwo pozdrawiam
Damian

renifer

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 21 Mar 2010 12:12
  • Miejscowość: kraków

Postprzez dawidg2 » 01 Kwi 2010 10:35

shirkan napisał(a):chce zrobić sobie papierki na koparko ładowarki i rozmawiałem z kumplem i mówił mi ze mogę sobie do tego zrobić rozszerzenie na koparki
prawdopodobnie mu chodzilo o to że można 2 maszyny odrazu zrobić, ale egzaminy praktycznt i teoretyczny masz z każdej maszyny. Jest druga opcja że jak zrobisz koparko-ładowarkę a potem pójdziesz na kooparkę to ten kurs będzie trwał tylko 2 miesiące a tamten miesiąc.

dawidg2
Operator

  • Posty: 2844
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 21:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 36

Maszyna: JCB 531-70, Schaeff SKL851B


PoprzedniaNastępna Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

P.I.W.K.O. zakończone, oficjalny filmik zjazdu :)

× Nie pokazuj więcej