Witam
jarek1987, ktos kiedys pisal ze membrany z innego pojazdu podchodza do tej pompki i sa o wiele tansze.
Swoja droga to ja mialem z paliwem troszeczke inny przypadek:
Jak maszyne odpalilo sie to chodzila i po kilku minuta gasla. Heltales i znow odpaliles i znow po kilka minutach zgasla, itd.
Odkrecilismy filter paliwa i rypa byla tylko na dnie wiec przy odkreconym filtrze podpompowalismy recznie i niby ropa szla. Zrobilismy to samo ale za pomoca heltnia silnika i tez ropa szla. Zaznaczam ze odstojnik byl pelny.
Dla tych co nie wiedza jaka jest kolejnosc w ukladzie paliwowym: zbiornik - odstojnik- pompka paliwa-filter-pompa rozdzielajaca paliwa.
Bylem jednym slowem wq...ny bo w odstojniku pelno a w filtrze malo. Zakrecilem filter i podpompowale recznie i odpalilem a tu znow po kilku minutach zgaslo itd.
wiec wpadlem na pomysl zeby sprwdzic droznosc tego ukladu. odkrecilem waz od krucca zbiornika i z weza poszloale ze zbiornika poszlo tyle co z nosa i tu byl ten Problem. Okazalo sie ze jakies poprochy byly w tym kruccu i silnik nie dostawl odpowiedzniej ilosci paliwa w odpowiednim czasie.
Dlatego dobrze jest przynajmniej co rok wyczyscic ten zbiornik (najwiekszy minus ze niema dostepu do srodka zeby to zrobic, jedynie przez korek spustowy) .
Powodzenia i zachecam do czestszego opisywania wszystkich napraw nyszych ZYWICIELEK
Pozdrawiam