wibako

problem z obrotami silnika

problem z obrotami silnika

Postprzez SQ9DDK » 20 Sie 2008 20:59

Od dwóch dni pracując tyłem nawet bez obciążenia obroty silnika wachają się o 100-150 góra dół jest to bardzo odczówalne i nie da się normalnie pracować.Nawet na przemian zamykając otwierając łyżkę tylną podniesioną ruszając manetką obrty się zmieniają.
Przepraszam nie jestem dobrym pisarzem ale proszę o pomoc i jakąś radę.Na wysokich obrotach to samo.

SQ9DDK
Pomocnik operatora

  • Posty: 62
  • Rejestracja: 20 Wrz 2006 08:25
  • Miejscowość: Nowy Targ

Reklama

simmet

Postprzez motodarek » 20 Sie 2008 22:17

SQ9DDK napisał(a):pracując tyłem nawet bez obciążenia obroty silnika wachają się o 100-150 góra dół jest to bardzo odczówalne i nie da się normalnie pracować.


A gdy hydraulika jest obciążona,obroty spadają tak samo ,czy bardziej?
Jeśli spadek obrotów jest większy pod obciążeniem,to najprawdopodobniej filter paliwowy jest przytkany(do wymiany).

motodarek
Operator

  • Posty: 356
  • Rejestracja: 03 Cze 2007 17:54
  • Miejscowość: EP
  • Pochwały: 4

Maszyna: JCB 3CX

Firma: malutka


Postprzez SQ9DDK » 20 Sie 2008 22:25

kolego dzięki za podpowiedz 3 dni temu zatankowałem paliwo nja stacji nie opał no i się zaczęło wczoraj wymieniłem filtr paliwa chwilowo przeszło dziś zaś to samo zjechałem i w odstojniku z 5mm rdzawego syfu wyczyściłem cały zbiornik paliwa odstojnik i filtr paliwa nowy i nie pomogło myślę nad zaworem przeciążeniowym bo zauwarzyłem że przód i tył przy zaciągnięciu na max gaśnie maszyna

SQ9DDK
Pomocnik operatora

  • Posty: 62
  • Rejestracja: 20 Wrz 2006 08:25
  • Miejscowość: Nowy Targ

Postprzez motodarek » 20 Sie 2008 22:41

Jeśli zaczęło się od paliwa to 'nie kop' w zaworze przeciążeniowym. Silnik nie ma pełnej mocy i dla tego gaśnie przy obciążeniu.
SQ9DDK napisał(a):wczoraj wymieniłem filtr paliwa chwilowo przeszło dziś zaś to samo

Już to stwierdzenie świadczy, że masz problemy z układem zasilania.
Wytrwałości w poszukiwaniach.

motodarek
Operator

  • Posty: 356
  • Rejestracja: 03 Cze 2007 17:54
  • Miejscowość: EP
  • Pochwały: 4

Maszyna: JCB 3CX

Firma: malutka


Postprzez SQ9DDK » 20 Sie 2008 22:42

a co byś sugerował od czego zacząć

SQ9DDK
Pomocnik operatora

  • Posty: 62
  • Rejestracja: 20 Wrz 2006 08:25
  • Miejscowość: Nowy Targ

Postprzez motodarek » 20 Sie 2008 22:52

W pompie wtryskowej na zasilaniu paliwem jest jakieś sitko(nigdy tego nie rozbierałem),może tam Ci się przytkało. Czytałem o tym tu na forum,objawy były podobne;brak mocy i utrata obrotów przy obciążeniu.

motodarek
Operator

  • Posty: 356
  • Rejestracja: 03 Cze 2007 17:54
  • Miejscowość: EP
  • Pochwały: 4

Maszyna: JCB 3CX

Firma: malutka


Postprzez SQ9DDK » 20 Sie 2008 22:54

Dzięki za pomoc problem rozwiązany.
Wyczyszczony zbiornik ,sitko w pompce paliwowej ,odstojnik,wymieniony filtr paliwa,wyczyszczone sitko w pompie wtryskowej i dalej to samo. Do ok 40 litrów "ropy" tankowanej na cpn dolałem 50litrów innej ropy popracowałem z 15 min i przeszło.
Wniosek nalałem jakiegoś dziadostwa a nie ropy byłem na stacji paliw pokazać im paliwo w słoiku litrowym ok 1cm osadu koloru rdzy(to z odstojnika).Powiedziano mi że mogłem zatankować paliwo BIO no dobra ale wszędzie chwalą i mówią że to jest to samo.
Koledzy nie wiem ale nielejcie tego syfu"BIO"do swoich kopaczek nie warto.
Pozdrawiam Krzysiek
:mrgreen: Człowiek uczy się na błędach, najlepiej na cudzych...

SQ9DDK
Pomocnik operatora

  • Posty: 62
  • Rejestracja: 20 Wrz 2006 08:25
  • Miejscowość: Nowy Targ

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej