wibako

ZAPOWIETRZAJACA SIE JCB 3CX

ZAPOWIETRZAJACA SIE JCB 3CX

Postprzez pawelk » 23 Maj 2008 12:04

WITAM MAM PROBLEM PODCZAS PRACY MASZYNA PO TYM JAK SIE ZAGRZEJE ZACZYNA SIE ZAPOWIETRZAC. NIE GASNIE CALKIEM TYLKO SPADA MOC I W WEZYKU IDACYM DO POMPY WTRYSKOWEJ Z POMPKI PALIWA WIDAC WYRAZNIE BAŃKI POWIETRZA. ZBIORNIK SPRAWDZONY. POMPKA WYMIENIONA NA NOWA. FILTER WYMIENIONY. PRZEWODY ZASILAJACE POMPKE PALIWA TAKZE. PROSZE O WSKAZOWKE CO JESZCZE MOZE SIE TAM DZIAC. KIEDY SILNIK PRACUJE I ZASISNE PALCAMI PRZEDOW ZASILAJACY POMPKE PALIWA PO ZWOLNIENIU ZACISKU PRZEZ POMPKE PRZECHODZI DUZA ILOSC POWIETRZ. Z TEGO WNIOSKUJE ZE NIESZCZELNOSC JEST GDZIES ZA MIEJCEM ZACISNIECIE TJ OKOLICE POMPKI. POMPKA BYLA SPRZWDZANA SPREZONYM POWIETRZEM ZAMOCZONA W WODZIE I NIGDZIE NIE WIDAC BYLO POWIETRZA UCIEKAJACEGO. PROSZE O POMOC.
POZDRAWIAM

Nie pisz dużymi literami!
Ostatnio edytowany przez pawelk 27 Maj 2008 13:39, edytowano w sumie 2 razy

pawelk
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 23 Maj 2008 11:59
  • Miejscowość: Nowy Sącz

Reklama

simmet

Postprzez marcin622 » 23 Maj 2008 23:46

ja kiedyś miałem podobny przypadek i problem tkwił w odstojniku jeśli twój układ jest skonstrułowany zbiornik /odstojnik /pompka paliwa idopiro filtr to może być to ale niesugeruje że u ciebie tak jest.

Awatar użytkownika
marcin622
Pomocnik operatora

  • Posty: 71
  • Rejestracja: 11 Sty 2007 22:54
  • Miejscowość: trójmiasto

Postprzez bartifeeli » 24 Maj 2008 00:29

A gdzie tam jest wężyk, w którym widać paliwo i pęcherzyki?? Od pompki ręcznej oryginalnie jest czarny gumowy wąż. Może tutaj jest problem? Sprawdź kompresorem cały układ na rozgrzanym silniku bo moze wlasnie wąż Ci przepuszcza. A z tym ostojnikiem ja też miałem szopke tak jak Marcin napisał ale u Ciebie problem jest "wcześniej" w układzie.

PS. Jak piszesz posta to wyłącz CapsLock.
JCB w maszynach, to jak BMW w samochodach :)

bartifeeli
Fachoperator

Maszyna: Nie istnieje

Firma: W chmurach


Postprzez pawelk » 24 Maj 2008 09:48

witam co do wezyka to wlasnie taki tam jest nie czarny tylko taki przezroczysty i rzeczywiscie problem pojawia sie na rozgrzanym silniku sprawdze caly uklad po wczesniejszym rozgrzaniu go.
nie wiem czy jest to istotne ale problem zaczal sie pojawiac po mocnym zagrzaniu maszyny czego powodem byl uszkodzny termostat.

Przeprzaszam za Caps Lock, ale to tzw debiut.

pawelk
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 23 Maj 2008 11:59
  • Miejscowość: Nowy Sącz

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej