wibako

Nowy stary Case 580G '85 - kilka pytań do znawców

Nowy stary Case 580G '85 - kilka pytań do znawców

Postprzez Kopacz-amator » 13 Sty 2008 01:25

Witam,
Od kilku godzin jestem posiadaczem Case 580G z 1985 r. Jest to maszyna kupiona na własne potrzeby. Jest to wiekowa maszyna, ale w jeszcze przyzwoitym stanie.
Ponieważ jestem kompletnym laikiem w koparkach, to mam parę pytań do Kolegów Forumowiczów.

Cieknie mi mocno siłownik składania łyżki tylnej. Cieknie nie przy samej gładzi tłoka, ale spod nakrętki. Czy samodzielna naprawa takiego siłownika jest możliwa?
Ile kosztuje średnio regeneracja uszczelnień siłownika do kop-ład?
Sama gładź tłoka wydaje się być w porządku.

Koparka ma spore luzy na tylnym ramieniu przy przesuwie i na siłownikach obrotu. Czy naprawa czegoś takiego jest w ogóle możliwa/opłacalna?

Jaki silnik siedzi w takiej koparce i o jakiej mocy? Czy jest kilka wersji?

Czy ktoś się może podzielić instrukcją użytkownika do starszego Case 580G (szczególnie smarowanie i wymiany olejów i filtrów)

To mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość ;-)
Pozdrawiam

Kopacz-amator
Nowicjusz

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 13 Sty 2008 01:09
  • Miejscowość: mazowieckie

Reklama

simmet

Postprzez rafik » 13 Sty 2008 02:02

1. jest mozliwa naprawa takiego tloka , trzeba tylko uszczelniacze wymienic , a regeneracja tego tloka to nie wiem ile moze kosztowac , to zalezy od ceny czesci , ale ktos kto sie troszke zna na mechanice powinien to sam zrobic :mrgreen:
2. likwidacja luzow jest mozliwa , jest na forum kilka postow na ten temat , a co do oplacalnosci to sam mosisz zadecydowac
3. silnik w case jest chyba perkinsa , chociaz nie jestem pewien , moc podejrzewam ze powyzej 80 KM do 110 w zaleznosci od modelu