D-MaS napisał(a):kolego murze cie wyprowadzić z błędu po prawej stronie masz dwie dźwignie od przedniej łyżki góra/dół i zamykanie / otwieranie , a ta krótsza to jest od zabezpieczenia łyżki (ten siłownik który przesuwa sworznie zabezpieczające) biegi masz po lewej stronie metalowa wajcha od bieru terenowego kiedy jest przesynięta do przodu i biegu szosowego kiedy jest przesunięta do tyłu no i luz w posycji środkowej, a pod kierownica masz przełącznik jazdy przód/luz/tył. z reszta post zamieściłeś w kwietniu tak więc już sam to odkryłeś
jakby co pisz PW
Ps. ile Twoja maszyna ma motogodzin i czy też ma licznik nad przednią szybą po prawej stronie ?!
Co ty pitolisz?
W firmie mamy 416si i biegi, dwie wajchy są po prawej stronie! w przedniej konsoli. Wajchy od osprzetu są po prawej stronie ale z podłogi idą.
Pierwsza wajcha licząc od lewej strony jest praca/jazda (szosa) uwaga w trybie szosa brak wstecznego. druga wajcha zmiana biegów 1-2
Czyli terenowe 2 do przodu dwa do tyłu
Szosa niestety tu bedzie ciezko w trybie szosa i druga wajcha w biegu 1 jest w rewersie do przodu i do tyły. W pozycji biegu 2 brak wstecznego ale za to jest bieg 3. Który się włacza rewersem. Zamiast wstecznego.
A rewers jest po lewej stronie konsoli.