Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
równiarkowiec napisał(a):Smutne wieści:
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3674 ... ponad.html
Przepraszam za zamieszani.Nie zauważyłem z tego wszystkiego że ten temat jest już na forum
A od siebie dodam to że :
Polskie firmy drogowe upadają więc kto ma maszyny kupować u nas?
MARIO/MECALAC
Fachoperator
Maszyna: MECALAC 12 MXT
Firma: OL-KOP
peckiel napisał(a):Volvo niech trochę z cen zejdzie to i klient się pojawi. To samo dotyczy części zamiennych do tej marki.
rybak79 napisał(a):W ramach trwających przedsięwzięć w Grupie Volvo ukierunkowanych na poprawę rentowności i redukcję kosztów, Volvo Construction Equipment podjęło decyzję o zaprzestaniu działań związanych z konstrukcją i produkcją obecnych linii produktowych koparkoładowarek oraz równiarek pod marką Volvo.
defcon1
Operator
Maszyna: KOBELCO TAKEUCHI
Firma: www.koparka-wieliczka.pl
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Piotr mc 85 napisał(a):Volvo nigdy nie było wiodącym producentem k-ł, więc może policzyli, że china zrobi taniej, albo odstąpili swój udział w segmencie.
Piotr mc 85 napisał(a):Może to spowodowane tym, że ogólnie kop-ład. "nie idą" - tyle maszyn co u nas w Polsce jest i się sprzedaje, to nie ma nigdzie w europie.
Piotr mc 85 napisał(a):Ogólnoeuropejski trend jest taki, że odchodzi się od kop-ład. na rzecz maszyn specjalistycznych (do kopania koparka, do ładowania ładowarka
Arcio
Fachoperator
Maszyna: gąsienicowa, japońska :)
Firma: Kant i bubel.
Jarewa
Fachoperator
Dj_Francuz
Fachoperator
Arcio napisał(a):W sumie patrząc na całe Volvo (maszyny bud.) można stwierdzić, że to firma bez historii:
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Dj_Francuz napisał(a):Arcio, https://www.youtube.com/watch?v=CbUQFAVRlpE ten rónież uwielbiasz?
Dj_Francuz napisał(a):Mówisz firma bez korzeni? a jak w takim wypadku nazwiesz volvo el70c ?
Piotr mc 85 napisał(a):Nie no chyba nie zupełnie, pierwsza ładowarka kołowa to Volvo (1954), wozidło przegubowe również (1966). Dłuższa historia tej firmy to raczej ciągniki parowe, później spalinowe, silniki itd.
Arcio
Fachoperator
Maszyna: gąsienicowa, japońska :)
Firma: Kant i bubel.
piachu1977
Nowicjusz
Maszyna: zaczynał od łopaty
Firma: sam sobie
Seba350
Fachoperator
rado735
Operator
Maszyna: liebherr a310, FK E70 SR
Firma: .
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
w.fubar
Fachoperator
Maszyna: CAT 308 + 305,5 + 301,7 + 906
Firma: .
Piotr mc 85 napisał(a):Szkoda ludzi, pewnie i uprzedzeni ale pójdą na bruk.
w.fubar napisał(a):Jak ktoś ma łeb na karku i ręce do roboty, to sobie poradzi.
Arcio
Fachoperator
Maszyna: gąsienicowa, japońska :)
Firma: Kant i bubel.
Qulimax
Pomocnik operatora
w.fubar napisał(a): Skąd te postkomunistyczne 'daj, załatw, zrób za mnie, ludzie na bruk'.
Qulimax napisał(a): Po drugie, coraz ostrzejsze normy emisji spalin obligują producentów do projektowania nowych silników. Po prostu w Volvo zauważyli, że przy tak małej sprzedaży nie opłaca się tego robić. Przenieśli produkcję do Azji gdzie aż tak restrykcyjnych norm nie ma i tam mogą sprzedawać te maszyny ze starszą generacją silników. Zaoszczędzą kasę na nowych silnikach i zdobędą większy rynek. To jest czysty biznes.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 50 gości