Przede wszystkim sprawdź obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem. Tylko nie mów, że dobrze, bo przecież kręci. Tam często przy słabych pompkach i długim kręceniu wycierają się tulejki zwłaszcza przednia. Ja to poznaje na słuch, że nie jest OK., Jeżeli obroty są mniejsze jak 220-230 obr/min to nie ma, co liczyć na prawidłowy start silnika. Tam potrzeba 250-280obr/min.
Wyciągnij cewkę gaszenia znajdującą się pomiędzy pompkami pierwszego a drugiego cylindra. Masz regulator mechaniczny czy elektroniczny? I zobacz jak pali bez cewki. Następnie wyjmij wtryski i podłącz je do pompek tak by były na zewnątrz i kręć rozrusznikiem jak się nie otwierają lub robią to bardzo słabo to raczej pompki. Sprawdź też czy powrotem płynie paliwo podczas kręcenia.Ja do tego celu mam specjalne testowe nastawione na 400bar, co znacznie lepiej obrazuje sytuacje. Dodatkowo mając stare w cylindrach można trysnąć samostart i widzieć jak układ paliwowy zachowuje się przy wyższych obrotach.
Autor postu otrzymał pochwałę
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię
Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł