przez mechanior » 11 Gru 2012 17:56
udało mi się kilkadziesiąt razy, nie mam z tym żadnego problemu, wystarczy porządny sprzęt
to właśnie wyważenie sprawia że wirnik wkładu nie bije mimo luzu kompensacyjnego
gdyby turbina nie była wyważona wstępnie statycznie a potem dynamicznie to by się rozleciała w kilkadziesiąt sekund, zresztą postaram się zamieścić filmik jak wygląda luz na nowej fabrycznej turbinie
w nowych silnikach Perkinsa (1104/1106) wirnik fabrycznie nowej turbiny ma prawie 1mm luzu w poprzek osi...
łapiąc za końcówkę z nakrętką jesteś go w stanie zablokować opierając o ślimak obudowy i jest to normalne
natomiast wzdłuż nie może przekraczać kilku dziesiątek
jestem to wstanie pokazać i udowodnić na KAŻDEJ turbinie GARRET z dowolnej maszyny i silnika
mechanior
Fachoperator
- Posty: 20878
- Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
- Miejscowość: Śląsk
- Pochwały: 868
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher