@ tomec
Są osoby preferujące standardową formę dokumentacji jaką jest książka (wydruk). Są równiez takie, które widzą wyższość i przewagę dokumentacji w wersji elektronicznej (łatwość wyszukiwania części po serialu, nazwie, indeksie, raportowanie, itp itp.) Zawsze można sobie przecież wydrukować taki katalog
. Nie to jednak jest najważniejsze. Dla klienta ostatecznie zawsze najważniejsza jest cena. Jej częścią jest również kwota przesyłki i cała otoczka. Jeżeli to Pana satysfakcjonuje - mogę wydrukować Panu katalog na laserze i przesłać. I tak np dla JCB4CX instrukcja serwisowa (naprawcza) pochłonie 3 ryzy papieru. Aby taka książka dobrze funkcjonowałą trzeba ją dodatkowo oprawić - i tu wchodzi sześciokrotne blindowanie, do tego wysyłka wagowa i gabarytowa. Podlicz koszty.
Myślę, że temat zamknięty.
Pozdrawiam i życzę miłej i bezproblemowej pracy na swojej maszynie.
Sławek