Moderator: mechanior
korba71
Fachoperator
Maszyna: volvoec210blc
korba71
Fachoperator
Maszyna: volvoec210blc
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
korba71
Fachoperator
Maszyna: volvoec210blc
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
korba71
Fachoperator
Maszyna: volvoec210blc
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
korba71
Fachoperator
Maszyna: volvoec210blc
mechanior napisał(a):ZŁĄCZE OBROTOWE:
w znanych mi połączeniach nie występują łożyska kulowe bo nie ma takiej potrzeby, ich rolę pełnią uszczelnienia między rowkami (pracują jak łożyska ślizgowe) olej płynie przez kanały w centralnej części i wydostaje się przez widoczne otwory, w cylindrycznej obudowie wykonane są pierścieniowe rowki odbierające olej niezależnie od położenia otworu w centralnej części więc olej płynie cały czas mimo obracania się elementów względem siebie
złącze może przenosić olej hydrauliczny, powietrze (pneumatykę - Atlas, Zeppelin), a nawet płyn chłodniczy (Mecalac - ogrzewanie kabiny) czy medium z klimatyzacji
WN-TECH
Operator
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
WN-TECH
Operator
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości