06 Kwi 2012 15:25
09 Kwi 2012 17:14
09 Kwi 2012 17:18
09 Kwi 2012 17:58
09 Kwi 2012 18:09
09 Kwi 2012 18:28
09 Kwi 2012 19:30
09 Kwi 2012 19:45
23 Sty 2015 19:35
mechanior napisał(a):ZŁĄCZE OBROTOWE:
w znanych mi połączeniach nie występują łożyska kulowe bo nie ma takiej potrzeby, ich rolę pełnią uszczelnienia między rowkami (pracują jak łożyska ślizgowe) olej płynie przez kanały w centralnej części i wydostaje się przez widoczne otwory, w cylindrycznej obudowie wykonane są pierścieniowe rowki odbierające olej niezależnie od położenia otworu w centralnej części więc olej płynie cały czas mimo obracania się elementów względem siebie
złącze może przenosić olej hydrauliczny, powietrze (pneumatykę - Atlas, Zeppelin), a nawet płyn chłodniczy (Mecalac - ogrzewanie kabiny) czy medium z klimatyzacji
23 Sty 2015 21:18
24 Sty 2015 19:07