przez sss9 » 29 Sty 2019 20:32
Witam panowie nie ma czasu na odpis ponieważ maszyna non stop w terenie... jeśli będzie okazje sprawdzę tak jak radzicie...Tylko z tym skręcaniem kierownicy jest dziwna sprawa są nieraz sytuacje, że jadę asfaltem skręcam na skrzyżowaniu powiedzmy ostro w prawo a tu nie raz kierownica robi więcej obrotów niż skręca koło(jakby jakiś luz powstawał, dziwna sprawa), jak jest maszyna w miejscu lekko wyje jak da się gazu cicho szaaa skręca:)dziwna sprawa....dajcie Panie Boże żeby wytrzymało do końca sezonu, bo wiadomo w sezonie nie ma czasu na nic ale jakby ktoś coś doradził będę wdzięczny:)Pozdrawiam
-- 29 Sty 2019, o 19:32 --
Witam odświeżam temacik ponieważ trochę majsterkuje przy maszynie. Problem cały czas tkwi miałem jednego mechanika ale rozkłada ręce....obstawiał na zawór przelewowy trochę było szukania ale znalazł się między skrzynią a tylnym mostem, wykręcił go lekko był tam oringi zjechane wymienił na nowe i nic poprawy. Krótko opisując maszyna stoi w miejscu skręcam kołami max w lewo dochodzi do 75%skrętu i koniec dalej nie da rady jak się wezmie siłą troche się dokręci do końca a potem zamiast być opór to kierownicą kręci się cały czas a koła stoją w miejscu. Druga sprawa podnoszę się na stopach przód dostaje oporu i kierownicą skręci się tylko 60% skrętu dalej już nie idzie chyba że siła powoli pójdzie z 10% a potem już koła stoją a kierownicą z oporem ale cały czas się kręci...i trzecia sprawa jade maszyną po drodze i jak skręcam ostro w lewo czy w prawo jest duże wycie jak u dentysty, jak jestem na postoju troche mniej wyje ale znów są opory. Gdzie tu szukać przyczyny?była myśl żeby rozebrać siłowniki od wspomagania ale to jest dużo roboty bo i trzeba mostem przednim wyjechać a tak naprawde nie wiadomo czy to jest przyczyną...jeśli ktoś coś doradzi będe ogromnie wdzięczny. Pozdrawiam