EC 290 BLC uszczelka pod głowicą
Wysłany: 02 Sie 2012 02:11
Marka i model maszyny: Volvo EC 290 BLC
Rok produkcji: 2007
3ci raz w ciągu 2 lat wymieniam uszczelkę głowicy w tej samej maszynie
problem jest ciągle ten sam: nieszczelność na 1 cylindrze spowodowana pęknięciem uszczelki w okolicy zamka tulei cylindrowej, wytarcie zamka tulei, w wyniku tego silnik najpierw w trakcie stygnięcia po pracy zasysa wodę do cylindra a po pogłębieniu uszkodzenia "gotuje" płyn który dostaje się też do oleju
wymieniłem już raz rok temu tuleję i teraz po 12-14 miesiącach od tej ostatniej naprawy znów jest to samo
głowica była planowana, tuleja i uszczelka jest oryginalna, sprawdzałem blok przymiarem ale to mało precyzyjny sposób
silnik to DEUTZ D7E, 7.1L, 195 HP, serwis twierdzi że niektóre tak mają...
Rok produkcji: 2007
3ci raz w ciągu 2 lat wymieniam uszczelkę głowicy w tej samej maszynie
problem jest ciągle ten sam: nieszczelność na 1 cylindrze spowodowana pęknięciem uszczelki w okolicy zamka tulei cylindrowej, wytarcie zamka tulei, w wyniku tego silnik najpierw w trakcie stygnięcia po pracy zasysa wodę do cylindra a po pogłębieniu uszkodzenia "gotuje" płyn który dostaje się też do oleju
wymieniłem już raz rok temu tuleję i teraz po 12-14 miesiącach od tej ostatniej naprawy znów jest to samo
głowica była planowana, tuleja i uszczelka jest oryginalna, sprawdzałem blok przymiarem ale to mało precyzyjny sposób
silnik to DEUTZ D7E, 7.1L, 195 HP, serwis twierdzi że niektóre tak mają...