Strona 2 z 2

Ubytek płynu chłodzącego Volvo EC210BLC

PostWysłany: 28 Mar 2014 00:52
przez mechanior
Uszczelek pod głowicą się nie robi tylko wymienia, wszystkie twoje posty niewiele wnoszą do tematów w których piszesz, nie potrzebujemy analizy wpisów poprzedników i powtórek... wygląda mi to na SPAM...

Ubytek płynu chłodzącego Volvo EC210BLC

PostWysłany: 21 Maj 2014 20:16
przez korba71
Od jakiegoś czasu opisuje moje problemy z silnikiem ,po wymianie chłodnicy nadal ubywało płynu ,ale ciekło i przez przelew,myślałem że korek,dzwoniłem już po nowy ale nie załatwiłem,potem nastąpiła awaria która już opisałem,po remoncie całkiem zapomnialem o wycieku bo ustał :D korek mam ten sam stary i nie do konca sprawny a płyn nie wycieka :woot:

Re: Ubytek płynu chłodzącego Volvo EC210BLC

PostWysłany: 22 Maj 2014 16:59
przez Kamal
Weź wkrętaka i wbij w chłodnicę. :lol: Bo widzę że nie jesteś szczęśliwym człowiekiem jak nic się nie dzieje i nie ma o czym pisać na forum. :mrgreen:

Ubytek płynu chłodzącego Volvo EC210BLC

PostWysłany: 22 Maj 2014 18:51
przez korba71
Dobry z ciebie czlowiek ale jak coś pierd.... to tylko klękać,o czym mam pisać o wyborach do euro parlamemtu albo w dziale pogaduchy przestrzegać młodych zeby nie opierd... paliwa,szczeście to pojęcie względne ,jeden ucieszy sie jak znajdzie 5 złi kupi nalewke a drugiego ucieszy zainteresowanie i odpowiedzi w jego temacie ,masz racje lubie zamieszanie wokół siebie piszemy i forum sie rozwija ,gorąco pewnie dlatego jesteś rozdrażniony :D

Ubytek płynu chłodzącego Volvo EC210BLC

PostWysłany: 22 Maj 2014 19:48
przez dawidg2
Może CI spalał ten płyn na uszczelce albo przez tą tuleje ubywało.

Jak się poprawiło po remoncie to trzeba teraz kontrolować płyn i nie szukać dziury skoro jest w normie teraz wszystko i nie ubywa.

Ubytek płynu chłodzącego Volvo EC210BLC

PostWysłany: 23 Maj 2014 21:06
przez mechanior
Ja mam swoją teorię (POWAŻNĄ):
W Twoim silniku jedna z tulei była luźna, w wyniku uszkodzenia przez nią uszczelki płyn dostawał się do cylindra (na zimnym silniku), przedmuchy do obiegu chłodzenia były mało zauważalne, po podaniu samostartu szlag trafił najsłabszą z tulei... ot i cały problem