Strona 1 z 1

Ursus C 360 3P SPRĘŻARKA

PostWysłany: 16 Mar 2010 19:15
przez Kuba415
Witam ostatnio zakupiłem ciągnik rolniczy ursus C 360 3p. I mam kilka pytań czy sprężarka w tym ciągniku chodzi cały czas, czy gdzieś się ją załącza i w którym miejscu należy podłączyć wąż do pompowania?

PostWysłany: 16 Mar 2010 22:51
przez maks
jest caly czas włączona ,żeby nie miała ciężko zakłada cie na tyle samom koncowke tam gdzie podłanczasz przyczepe ,a wąż podłanczysz koło silnika na rurce powinien być zaworek ,mozesz tez zrobić wąż na końcowke jak od przyczepy i podlanczać z tyłu

[ Dodano: Sro Mar 17, 2010 7:18 am ]
na te twoje 5h to w zupełnosci wystarczy,pamientaj tylko o paliwie ,nie lej byle czego bo pompe trafi

PostWysłany: 17 Mar 2010 09:07
przez bartus
pasek ją napędza po prawej stronie patrząc od kierownicy:)

PostWysłany: 17 Mar 2010 19:00
przez lukaszzbro
No niestety fabrycznie chodzi cały czas, ale jest już na to sposób:
http://allegro.pl/item889787391_tarcza_ ... 60_3p.html
Ciekawe jak się sprawdza w praktyce.

Re: Ursus C 360 3P SPRĘŻARKA

PostWysłany: 18 Mar 2010 09:58
przez maksyM
Kuba415 napisał(a):Witam ostatnio zakupiłem ciągnik rolniczy ursus C 360 3p. I mam kilka pytań czy sprężarka w tym ciągniku chodzi cały czas, czy gdzieś się ją załącza i w którym miejscu należy podłączyć wąż do pompowania?


Warto zamontować dodatkowe koło pasowe. Te sprężarki pracując cały czas bez potrzeby po prostu się zużywają i łykają oliwę. Drugą istotną bolączką tego silnika jest uszczelnienie misy olejowej. Ten problem przerósł naszych fachowców z Ursusa. Na szczęście ktoś wymyślił silikon :) Końcówkę do węża znajdziesz po lewej stronie zaraz za przednim kołem.Tam masz taki "kubek" z wypukłym dnem i gwintem pod spodem. To miejsce na węża, a "kubek" nazywamy "odolejaczem". Nie lej "oranżadki", nie dopuszczaj do zapowietrzenia układu paliwowego. Jeżeli nikt przed Tobą tego sprzętu nie zajechał,to się nim długo jeszcze pocieszysz :D

PostWysłany: 18 Mar 2010 12:55
przez Kuba415
dzięki za pomoc ale jeżeli sprężarka chodzi cały czas to powinno być ją słychać a tak nie jest

PostWysłany: 18 Mar 2010 13:19
przez maksyM
Kuba415 napisał(a):dzięki za pomoc ale jeżeli sprężarka chodzi cały czas to powinno być ją słychać a tak nie jest

Jeżeli się kręci a nie pompuje to prawdopodobnie głowiczka sprężarki do wymiany, to kosztuje kilkadziesiąt złociszy,powinno pomóc.

PostWysłany: 18 Mar 2010 18:46
przez maks
sprawdz na tylnym zawoze do podłanczania przyczep czy jest cisnienie w układzie bo moze ktoś rurke odkrecil zeby sprezarka miala luz,jak bendzie chodzic bez obciazenia to tez nie bendzie jej slychac

[ Dodano: Czw Mar 18, 2010 5:47 pm ]
sprawdz na tylnym zawoze do podłanczania przyczep czy jest cisnienie w układzie bo moze ktoś rurke odkrecil zeby sprezarka miala luz,jak bendzie chodzic bez obciazenia to tez nie bendzie jej slychac,takie same objawy jak przy walnientych zaworach w glowiczce jak pisal kolega wyrzej