Strona 6 z 9

PostWysłany: 24 Sty 2011 21:40
przez lordkubus
tuareg1989 napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=3a5kdTEtD9U

Fajna ta przyczepka joskin ile taka moze kosztować ?

PostWysłany: 24 Sty 2011 22:10
przez marcos-81
Cena JOSKINA :D


http://www.modele24.com.pl/index.php?pr ... nt=7561508

A tak poza tym Joskin ma swoją siedzibę w Trzciance niedaleko Mirosławca więc tam zasięgniesz wszelkich informacji dotyczących cen.

Pozdrawiam

PostWysłany: 24 Sty 2011 22:11
przez Dj_Francuz
kłoska wszystko zależy od konstrukcji rozrzutnika ale do samego transportu FLIEGL przyczepa budowlana ze zsuwaną ścianą bardzo fajna sprawa a rozrzutnik do materiałów sypkich bez kamieni i kruszyw to spokojnie każdy wytrzyma :)
co do przyczep
http://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprz ... wlana.html
zarówno macie tutaj ładowność cena rok itd myślę ,ze wystarczy :D

PostWysłany: 24 Sty 2011 22:16
przez marcos-81

PostWysłany: 24 Sty 2011 22:58
przez Dj_Francuz
nom sporo kasy wgl kupno nowej przyczepy to trochę strata kasy
również ta jest fajna a wręcz zajebis...a
http://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprz ... tone.html#
ale o cenie wolę nawet nie myśleć :D
o przyczepie ze zsuwaną ścianą miałem na myśli taką lub ten tridem co podałem w 1 linku w tym poście
http://www.agrotrader.pl/52708/sprzedam ... one_tandem
można kupić i wywrot krajowego producenta
http://www.korbanek.pl/spolka/ws/pl/met ... wlane.html http://www.korbanek.pl/spolka/ws/pl/met ... czepy.html
lub wielton
http://www.wielton.com.pl/?pid=226&ppid=192
która na pewno będzie tańsza niż zachodnia a robotę także zrobi :faja:

PostWysłany: 25 Sty 2011 16:49
przez lordkubus
marcos-81 napisał(a):Albo takie coś. Ale kupa kasy.


http://www.agrotrader.pl/56722/wywrotka ... 360_tridem


ta przyczepka jest dla mnie mega kozak teraz tylko znaleźć uzywke za połowe ceny hehe

PostWysłany: 25 Sty 2011 20:16
przez Dj_Francuz

PostWysłany: 25 Sty 2011 21:42
przez marcos-81
Co do oszczędności to jednak miałem rację :faja:

"Jeżeli chodzi o funkcje transportowe w rolnictwie, można przyjąć, że oszczędności w paliwie mogą sięgnąć nawet 50% w stosunku do zwykłego ciągnika. Jednak w porównaniu do ciężarówki w spalaniu na 100kM zużycie będzie jednak większe, ale pamiętajmy że misją Fastracka nie jest specjalizacja transportowa jak w przypadku samochodu ciężarowego"


cytat z wyżej podanego linku

PostWysłany: 25 Sty 2011 21:58
przez Dj_Francuz
co do cytatu owszem zobacz w realiach :D :D :D :D :faja: :faja: :faja: :faja: pogadaj z kierowcami dane danymi a realia realiami :faja:

PostWysłany: 25 Sty 2011 22:17
przez marcos-81
:wall: Nie dociera do Ciebie że możesz nie mieć racji .

Raczej to jest dużo bardziej wiarygodne niż zasłyszane przez Ciebie informacje.
Jest jasno napisane iż w porównaniu do wywrotki spalanie Fastraca jest większe więc w tej kwestii sprawa chyba została wyjaśniona.

PostWysłany: 25 Sty 2011 22:24
przez Jarewa
Dj_Francuz napisał(a):co do cytatu owszem zobacz w realiach :D :D :D :D :faja: :faja: :faja: :faja: pogadaj z kierowcami dane danymi a realia realiami :faja:



Jeżdziłeś tym kilka miesiecy w transporcie? testowałeś? czy tylko gadałeś z kierowcami?

Ja gadałem z ufo i podobno talerze mniej palą.

PostWysłany: 25 Sty 2011 22:43
przez dawidg2
Bo pewnie jest ta przepaść mocy ciagnika jak i ciężarówki, jak również ilością kół zestawów które to stawiają opór. Mam porównanie znajoma firma z branży leśnej jak ja, ma ciągnik i sobie wożą drewno i mówi jest zadowolony, lata wkoło komina. I właśnie w takim transporcie ciągnik jest górą.

PostWysłany: 25 Sty 2011 22:44
przez Dj_Francuz
czy jeździłem odpowiedź brzmi tak dokładnie modelem 8250 i 3230 gdyż u znajomego tylko takie ma a jeździłem na prywatnej żwirowni model 8250 jeździł z tridemem fliegla a 3230 z tridemem joskina obydwa spisywały się świetnie mają zdjęte blokady i po drodze można ładnie doginać co do spalania na 100km wychodziło około 28 litrów wydaje mi sie ,ze nie dużo przy bardzo ciężkich warunkach kilka litrów więcej mianowicie max do 32 litrów . Michał ma jeszcze oprócz fastraców dwie wywrotki MANa 41.422 oraz volvo terberg w tym man z napędem 8x8 a volvo z napędem 10x8 i powiem ,ze wywrotki jak było sucho dawały radę bez problemu ale po deszczu było już gorzej
i marcos-81 i nie to ,zę do mnie nie dociera ,ze nie mogę mieć racji bo to do mnie doskonale dociera nie jestem najmądrzejszy i wgl ale dyskutuje bo informacje na temat spalania fastraca w w.w artykule odbiegają od prawdy

PostWysłany: 25 Sty 2011 23:22
przez Jarewa
Bo głupie pytanie zadałem. Powinienem sie spytać czym nie robiłeś bo lista jest już bardzo długa. Od koparek po ciągniki.


A tak wczoraj ogladałem na IH te ciagniki i mają już jedną wade. Nie powiem co ale może to nie jest coś poważnego jeśli kogoś stać na części. Nie nadają się na błoto + drogi.

PostWysłany: 25 Sty 2011 23:31
przez dawidg2
Co hamulce tarczowe? Opony drogie?

PostWysłany: 26 Sty 2011 19:44
przez marcos-81
Jarewa obawiam się że co byś nie napisał napotka się z ostrą krytyką ze strony znawców tematu. Ale nie ukrywam jestem ciekaw dalszych rozważań nad wszechstronnością, oszczędnością, trakcyjnością, itp. Fastraca :D

PostWysłany: 26 Sty 2011 21:51
przez lordkubus
ja tam jestem ciekaw czego sie kolega dopatrzył bo akurat ja sie nie dopatrzylem i teraz to mnie mocno intryguje :) Nie no temat bardzo ciekawy jest i intrygujący ale nie stoje murem do konca za fastrackiem

PostWysłany: 26 Sty 2011 22:50
przez Tomek_
http://www.youtube.com/watch?v=0G0gmRt7 ... re=related
a oto i filmik jak dobrze Fastrac radzi sobie i na drodze

PostWysłany: 27 Sty 2011 21:53
przez tuareg1989

PostWysłany: 05 Lut 2011 12:13
przez lordkubus
no wczoraj mialem okazje pojeździć sobie fastraciem sasiada 185-65 niby skrzynia 65km/h ale na maksa idzie 73km tylko ze przy tej predkosci czuc ze motor dostaje mega po dupie.... Co do komfortu jazdy jak na ciagnik bajer mega dobrze się jedzie dziur nie czuć komfort naprawde podobny jak w cięzarówce :) Co do minusów dość zła widoczność do przodu strasznie wysoko z przodu maska jest można powiedzieć masakrycznie :P po wiosce z waska droga sie nie poszaleje bo szeroki jak cholera jest :) Druga istotna wada mega mały skręt zwrotność chyba gorsza albo podobna jak w 8x4