wibako

Od czego zacząć wykopy.

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

Od czego zacząć wykopy.

Postprzez rubix5 » 02 Cze 2009 18:08

Witam, jestem początkującym operatorem więc proszę o wyrozumiałość. Obecnie pracuję na maszynie CASE 580 SUPER R i trochę pracowałem na CAT M315C ale szczerze mówiąc na CAT cie ciężko mi szło. A pracowałem przy podsypywaniu kamienia pod droge i korytowaniu teraz zacznę pracę na CASE ie i miałbym prośbę dla doświadczonych operatorów co do pracy taką maszynką a dokładniej o jakieś wskazówki co do wykonywanych prac ( czyli jak się do czego zabrać, na co zwracać uwagę, jak wykonywać daną pracę i jakim osprzętem itp.
- Wykopy pod kanalizację
- wykopy pod drogę
- Wykopy pod fundamenty
- wykopy pod instalacje
- kopanie oczek wodnych i stawów
- Załadunki widłami
- Do jakich prac używać krokodyla?
- jak dobrze równać przednią łyżką?
Itp.
Ostatnio edytowany przez rubix5, 03 Cze 2009 09:31, edytowano w sumie 1 raz

rubix5
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 02 Cze 2009 17:57
  • Miejscowość: Śląsk

Reklama

simmet

Postprzez bazi » 02 Cze 2009 19:14

Kolego czego oczekujesz? Doswiadczenia w pigułce?

Tak jak nie ma podrecznika "Jak zostac kardiochirurgiem w 1 dzien" tak nie da Ci sie tego po prostu wytlumaczyc w kilku zdaniach. Predzej pokazac ale i tak uwazam ze kazdy z nas zaczynal uczac sie na wlasnych błędach i kombinując do znudzenia. To jest droga ktora wymaga olbrzymiej cierpliwosci przede wszystkim dla samego siebie. Kazdy jednak pracuje inaczej i nie ma jakiejs uniwersalnej recepty.

Jak to bylo? Lepiles pol zycia bułki w piekarni, przejechala drogą koparka i postanowiles - bede operatorem? W Twoim zestawie pytan zabraklo mi tylko jednego - Jak wygląda koparka. Ty chcialbys zeby ktos pomyslal za Ciebie a ty masz po prostu robic robic robic robic i jeszcze raz robic. Nie pytaj sie jak tylko rób dotąd az bedzie dobrze