Strona 2 z 9

PostWysłany: 10 Wrz 2008 10:09
przez Błaszczak.
:oops: przepraszam kolego myslałem ze naskoczyłes na mnie. jeszcze raz sorki..................................

PostWysłany: 15 Wrz 2008 09:13
przez inkoguto1977

PostWysłany: 25 Paź 2008 23:57
przez Korba
Honda Hornet 900 i Suzuki DR 650

PostWysłany: 30 Paź 2008 22:18
przez lordkubus
a jeździ ktos z was moze na crossie ? :D

PostWysłany: 02 Lis 2008 17:58
przez maxi127
ja kolego jezdzę na crosie dokladnie na yamasze 250 yzf jak nie jestem awalony mocno robota to stratuje w zawodach wiec jak cos chcesz wiecej w tym temacie to smialo pisz.pozdrowionka Maxi

PostWysłany: 03 Lis 2008 23:00
przez lordkubus
szkoda ze z podlaskiego :) ja zdolnyśląsk :) tez jeżdżę teraz na yz250f :) "traktor" :P sa tam u was jakies fajne tory w okolicy ?

PostWysłany: 31 Mar 2009 23:00
przez motodarek
Jak tam koledzy, sezon rozpoczęty?
Nie pytam tu o robotę rzecz jasna :wink:

PostWysłany: 02 Kwi 2009 19:19
przez yamah
Witam i ja w tym gronie z YAMAHA 900 XJ, :D sezon to pierwsza budowa a teraz dopiero przyjemności.Ale u mne kiepsko bo puścił mi uszczelniacz amortyzatora z przodu i może koledzy doradzilibyście jak go sprytnie wymienić. :cry: Koparke to rozłoże na drobne i poskładam a tego boje się. :lol: Ale jaja

PostWysłany: 02 Kwi 2009 22:51
przez motodarek
yamah napisał(a):puścił mi uszczelniacz amortyzatora z przodu i może koledzy doradzilibyście jak go sprytnie wymienić.


Odkręcasz koło,błotnik,zaciski hamulcowe,luzujesz śruby na półkach i wyciągasz z nich lagi.
Następnie odkręcasz korki w górnej części lagi (u Ciebie będą chyba z regulacją wstępnego napięcia sprężyn) i wyciągasz tuleje dystansowe i sprężyny,a na dole odkręcasz śruby, które będzie widać po wyjęciu osi koła(od spodu,najczęściej na imbus). Jesli beda sie obracaly, a nie dawaly sie wykrecic, musisz przytrzymac z gory dlugim kluczem. I tu może być różnie stożek,imbus albo jeszcze jakiś wynalazek,różnie to jest rozwiązane w zależności od modelu motocykla. Po odkręceniu tych srub wyciągasz lagi z goleni i masz dostęp do uszczelniaczy,tzn. wyciągasz zgarniacz, zabezpieczenie i wymieniasz uszczelniacz.A raczej obydwa,żeby za jakiś czas nie bawić się z drugim.
Radził bym też przy okazji wymienić olej w zawieszeniu. Nie lej byle czego,olej ma duży wpływ na stopień twardości zawieszenia.Co się przekłada na późniejsze prowadzenie motocykla.
Jak zaczniesz to przekonasz się, że to nic skomplikowanego.

PostWysłany: 02 Kwi 2009 23:15
przez yamah
Dzięki za radę : :idea: ,dla mnie nic skomplikowanego to w siłownikach wymienić,poprostu chciałem wiedzieć od czego zacząć-góra czy dół aby potem sprawnie poszło i nie rozleciało przy rozkręcaniu,a olej jaki radzisz :?: tak u góry są na imbusy to regulacja póżniej na wyczucie czy pamiętać ilość odkręcanych obrotów :?:

PostWysłany: 03 Kwi 2009 09:43
przez PIOTRHAJA
z tymi obrotami to juz nie pamiętam bo ostatni raz w F4 takie coś chyba w 2001 r robiłem ale OLEJ kup specjalny do lag

ps.pozdro dla motodarka z piotrkowa... pewnie sie spotkaliśmy kiedyś bo sporo z chłopakami z piotrkowa sie latało

PostWysłany: 08 Kwi 2009 14:10
przez motodarek
PIOTRHAJA napisał(a):pewnie sie spotkaliśmy kiedyś bo sporo z chłopakami z piotrkowa sie latało


Ja również pozdrawiam :)
Całkiem możliwe,czasami całą watachą się ganiało.
Czym jeździłeś?
Bo teraz Twój nick mi się z" Busą"kojarzy.

PostWysłany: 09 Kwi 2009 08:29
przez PIOTRHAJA
dobrze ci sie kojarzy, dziewiątką tez jezdziłemno i f4.... :D

PostWysłany: 26 Kwi 2009 18:56
przez hy mac
Yamaha fzr 1000 exup :)

PostWysłany: 23 Maj 2009 00:08
przez mechanior
na quadowców osobny temat zakładamy ?? :roll:
ale nawet gdyby to i tak niedługo bym się wpisał bo łazi mi po głowie jakieś Virago czy Shadow, ewentualnie V-Storm a najchętniej MT-01 :mrgreen:
w tej chwili po starych SUZI (GS550 i GSX440F) przerwa w jednośladach, ale kask prawie co weekend zakładam (nie dla lansu bynajmniej), i poganiam "czwórkę" w pola i piaski...


Image


zresztą zdecydowałem się i właśnie kończę kurs prawka A - lepiej późno niż później :lol: jak długo można płacić za "kierowanie pojazdem bez posiadania uprawnień"

PostWysłany: 25 Cze 2009 17:50
przez kysa
kiedys to musialo nastapic :D od zeszlego tygodnia stalem sie posiadaczem gs500e

PostWysłany: 23 Sie 2009 20:27
przez Andrexxxx
Ku przestrodze tylko dla tych o mocnych nerwach oglądasz na własną odpowiedzialność

http://www.liveleak.com/view?i=832_1250780068

PostWysłany: 23 Sie 2009 22:13
przez excavar
Kiedyś miałem HONDE NSR 125R po TUNINGU wersja torowa :) Mała zabawka.
Sprzedałem w zeszym roku.
Może teraz nabęde GSXR 600 2003rok lub Fazer 600.


Image

PostWysłany: 07 Wrz 2009 14:47
przez ziem_bud
miałem pare motocykli teraz ogólnie w posiadaniu KAWASAKI ZX636R 2004r, z tym że ja nie śmigam już po drogach publicznych tylko pokazowo,imprezy zamknięte itd,noi oczywiście quad SUZUKI LTZ400, w razie jakiś problemów z motocyklem można pisać najlepiej na PW parę fotek ode mnie
Image
Image
Image
Image

PostWysłany: 07 Wrz 2009 15:05
przez excavar
Ziemo ,a czemu CBR sprzedałeś?
Kiedy teraz na Modlin jedziesz?