Dj_Francuz napisał(a):Jarewa, blachowo nie jest tak źle jeśli chodzi o możliwość zakonserwowania nadwozia to jest o tym wspomniane w przypadku dodatkowego wyposażenia
....dodatkowe wyposażenie,.....??? to chyba jakiś żart... takie zabezpieczenie w postaci ocynkowanej karoserii powinno być w standardzie. Honkery podobnie jak inne pojazdy "naszej" produkcji były zawsze tak słabo zabezpieczone przed korozją ,że w nocy było słychać jak rdzewieją..
. Będąc w wojsku kierowcą na zabezpieczeniu poligonu miałem niejednokrotnie okazje przetestować właściwości terenowe honkera i uaza 469b
I tak honker doskonale sobie radził w trudnym terenie mimo dużego rozstawu osi zarówno w błocie jak i w grząskim piachu czy na stromych podjazdach. Minusy to za słabe silniki ,żeby można było się ostro pobawić w naprawdę ciężkim terenie i trochę za małe i za wąskie koła ( ale jakby założyć jakieś większe balony to już w ogóle silnik by nie podołał
)
uaz o wiele krótszy co w terenie oczywiście jest na + ale również za słaby silnik ,
co do komfortu to wiadomo że prawie nie istnieje w tych samochodach
ale w off-roadzie przecież nie o to chodzi. brak elektroniki w takich samochodach jest jak najbardziej na miejscu.
jeżeli chodzi o nowe honkery podejrzewam że oprócz silnika nie zmieniło się nic w konstrukcji tego samochodu.
Francuz masz jakieś informacje jakie dokładnie silniki są teraz montowane i jakie mają parametry?