wibako

Sonda zużycia paliwa

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

Sonda zużycia paliwa

Postprzez kane » 04 Lip 2014 18:54

Moja czadowa firma uskutecznia wprowadzenie sond paliwa u mnie(Doosan 160) już jest. Ktoś miał z czyms takim do czynienia? Może podzielić się refleksjami co i jak :wink: ?
I do it, because i like it.

Awatar użytkownika
kane
Młodszy operator

  • Posty: 104
  • Rejestracja: 24 Mar 2008 19:13
  • Miejscowość: Kielce

Maszyna: Hitachi ZX 400 lch-3


Reklama

simmet

Sonda zużycia paliwa

Postprzez MARIO/MECALAC » 04 Lip 2014 19:15

Wyrzucenie pieniędzy w błoto. Poczekaj ze 2 lata i zobaczysz co się będzie działo. W jednej firmie to było to wypieprzyli to po 2ch latach bo się zaczęły sypać. Skoro zadajesz takie pytanie to pewnie chcesz by Ci ktoś udzielił pewnej informacji jak to oszukać :faja: Dla firmy niby fajnie bo mają wszystkie dane w kompie o spalaniu
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Sonda zużycia paliwa

Postprzez manius » 04 Lip 2014 20:34

może nie o koparkach,ale kiedy w znajomej firmie założyli przepływomierze,to nie dość że kierowcy już do baku nie "zaglądali", to auta paliły znacznie więcej niż wcześniej.bo każdy na to kładł lache, i cisnął cały czas w deche, i na postojach nie gasili. a wcześniej każdy sobie jeździł delikatnie a gaz tylko pieścili lekko :D

ciężarowe czasem żeby wyjść na swoje to tankują w czasie jazdy,jak samoloty. przed tankowaniem dźwigają jedno koło wrzucają bieg i tankują paliwo, komputer szaleje, bo zamiast ubywać to przybywa i wtedy możno robić co sie chce :D
"A teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu."
Król Julian

manius
Fachoperator