wibako

Jakie uprawnienia do przewozu minikoparki?

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

Jakie uprawnienia do przewozu minikoparki?

Postprzez qwert » 29 Sty 2008 20:03

Witam
Posiadam minikoparke ktora w raz z samochodem i przyczepa dwuosiowa przekracza 3,5 tony:( i tu jest problem.. orientujecie się czy prawojazdy B+E wystarczy do przewozu tej minikoparki? czy trzeba miec inne wymagane uprawnienia? jestem zielony w temacie:( prosze zanwcow tematu o jakies rady:)
pozdr
qwert

qwert
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 29 Sty 2008 19:57
  • Miejscowość: Lublin

Reklama

simmet

Postprzez tomec » 29 Sty 2008 21:06

moj ojciec jechal lawetka po kabine do kamaza ,a ma prawko tylko B hehe,ale iwdzial ze i jezdzili tez inni z takimi przyczepkami , a smieszne w tym to jest ze lanosem ciagnal a wyprzedzal go taki sam lanos :D ,
a tak na powaznie chyba powinno wystarczyc,ale samochod musi byc np terenowy,le pewnie znajac zycie to sie myle i potrzebna jest laweta taka z drogowki,ale nie wiem...nie masz gdzies w komisie lawety za 10 tys?

Awatar użytkownika
tomec
Fachoperator

  • Posty: 936
  • Rejestracja: 20 Kwi 2007 19:16
  • Miejscowość: Ye2bne

Postprzez pociety » 29 Sty 2008 22:23

Jeżeli przekracza 3,5t to prawko B+E nie wystarczy. Będzie potrzebne prawko C+E

pociety
Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 21 Sie 2007 22:05
  • Miejscowość: szczecin

Postprzez gosci » 29 Sty 2008 23:48

Witam znalazłem coś takiego http://www.forum.v10.pl/dmc,zestawu,z,k ... t3504.html

Tak na marginesie ciekawy jestem jak to wygląda w USA skoro są tam możliwe takie opcje
że do pick up-a można podczepić takie coś

[img=http://img171.imageshack.us/img171/1464/ho1oj7.th.jpg]

Co wy na to? O ile świat był by piękniejszy gdzyby można było coś takiego ciągać na B+E

[ Dodano: Wto Sty 29, 2008 10:48 pm ]
Image

gosci
Pomocnik operatora

  • Posty: 85
  • Rejestracja: 27 Mar 2007 22:04
  • Miejscowość: Radzymin

Maszyna: JCB 4cx, MF 50HX, O&K mh4cs, Case 621b.