na opakowaniu (tym 25 litrowym oryginalnym JCB) od oleju silnikowego JCB jest napisane, że nadaje sie też to zwykłych pojazdów, tylko nie ma napisane czy to syntetyk, półsyntetyk czy mineralka
tak wogóle do od dawna leje go do sprintera, ale ze sprinterem zaczyna dziac sie coś złego i zaczynam się zastanawiac czy to nie przez ten olej, mianowicie jak się rozgrzeje to zaczyna kopić, ale nie na czarno tylko na szaro/biało - para wodna to nie jest bo śmierdzi spalenizną, co prawda zrobiłem juz 1000km po terminie wymiany i olej czarny jak smoła, ale cholera nie mam kiedy wymieńic bo robie od sidmej do piątej i zmęczony jestem jak wróce
najbardziej mnie interesuje czy czo syntety czy mineralka?
i jeszce na starych bańkach - całe żółte HP 15W40, a na nowych czarnych jest EP 15W40 czym one sie różną? oprócz tym ze ten nowy coś tam coś tam normy euro3 ??