przez makoś » 22 Kwi 2010 21:26
To już zrobiłem. Wszystko dokładnie umyłem, podokręcałem te małe śrubki na imbus i nic nie pomogło. Olej wycieka dokładnie z tych otworów w których widać szpilki (tych co zaznaczyłem na zdjęciach).
Dzisiaj udało mi się dojść do nakrętek od szpilek ściskających sekcję, dojście straszne i tylko z jednej strony da się klucz założyć, z drugiej nie ma szans.
Wszystkie 3 nakrętki nie były mocna dokręcone, każdą dało się dokręcić o 1,5 obrotu. Jutro sprawdzę czy pomogło.
Jak będzie nadal kapało to chyba napcham sylikonu do tych dziurek może na jakiś czas pomoże.
Czy ktoś może mi napisać jak zabrać się do wymontowania tego rozdzielacza?
Gdzie i jak spuszcza się olej z układu? Czy po zamontowaniu rozdzielacza trzeba jakoś odpowietrzyć układ czy sam się odpowietrzy?
Kupiłem dzisiaj olej na ewentualne dolewki, olej Polski o symbolu 43 albo 45 nie pamiętam, a nie mogę sprawdzić bo odlali mi z dużej beczki do karnisterka.
Nie wiem jaki olej jest teraz w koparce pewnie jakiś niemiecki bo ta koparka w Polsce nie pracowała.
Czy w razie czego mogę zmieszać te oleje?
Jak uporam się z wyciekiem to będę chciał wymienić cały olej, jaki olej kupić?
[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 8:22 pm ]
Kolega SOK miał rację cieknie z zaworu przelewowego, dokręciłem i jest ok.
Teraz cieknie z tych grzybków przykręconych na imbusy i z jednej dużej nakrętki nad grzybkiem. Nie da się tego już mocniej dokręcić więc trzeba rozebrać i uszczelnić.
Tu pojawia się pytanie co mam się spodziewać po odkręceniu tego. Czy wyskoczy jakaś sprężyna i coś się wysypie, czy raczej nie. Co z olejem czy dużo go wyleci? Te cienkie przewody są od dżojstików hydraulicznych.