Witam. Kontynuuję wątek pod nowym loginem. Na podniesionym podwoziu koła zasuwają jak złe. Pompa hydrauliczna hydromatik daje ciśnienie 360 atmosfer np przy otwieraniu ramienia do zablokowania. Na silniku jazdy przy oparciu pługiem o zaporę ciśnienie 300 atmosfer. Sprawdzę jeszcze w którym elemencie jest spadek ciśnienia. Na kolumnie obrotu czy też na zaworze czy na samym silniku. Wymieniłem też talerzyki hamulca postojowego w skrzyni przekładniowej ale poprawa jest niewystarczająca. Ciekawy jestem jaki jest mechanizm docisku i luzowania tego hamulca bo może to być powód powolnej jazdy. Poza tym wyremontowałem wtryski. Ciśnienie pompki wstępnej paliwa 1,5 atm. Tu nie wiem czy wystarczające dla zwiększonego podczas obciążenia jazdą wydatku paliwa. Pompa wtryskowa podaje potrzebną ilość paliwa dla silnika cummins 4bt to jest 120mm3na stosowną ilość cykli. Sorki.
Chociaż nie zauważyłem aby silnik kopcił na czarno podczas obciążenia co sugeruje że nie ma nadmiaru paliwa, woli raczej zdechnąć. Filtry paliwa wymienione. Węże paliwowe wymienione fi 8 mm. Zwężka na przewodzie paliwowym, zgroza, usunięta, śruba paliwowa ze zbiornika przeczyszczona zbiornik wypłukany. Pompka paliwowa nowa ale nie oryginał. Krzywka na wałku rozrządu nie zniszczona, nie wygląda. Polecam się szanownej uwadze kolegów i pozdrawiam. Czekam na podpowiedzi i tym razem będę toczył dyskusję na bieżąco. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc. Paweł.