05 Mar 2013 22:14
Rok produkcji: 1997
Witam ostatnio nabyłem koparke O&K MH Vity 1997 r z silnikiem DEUTZ BF4M1012 i mam pewne problemy
Na samym początku paliła git teraz nie dowierzam porostu nie odpalę silnika próbowałem z samostartem i odpala ale samostart to nie wyjście na dłuższą metę, paliwo jest a ona nawet dymka nie puści co to może być? pompo wtryski, coś z komputerem?? Proszę o pomoc z góry dziękuję.
06 Mar 2013 14:48
Prawdopodobnie pompki wtryskowe padły. Ale trzeba by było wszystko posprawdzać.
06 Mar 2013 22:05
Jak sie do tego zabrac wyciągnąć wtryski?
07 Mar 2013 09:43
Przede wszystkim sprawdź obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem. Tylko nie mów, że dobrze, bo przecież kręci. Tam często przy słabych pompkach i długim kręceniu wycierają się tulejki zwłaszcza przednia. Ja to poznaje na słuch, że nie jest OK., Jeżeli obroty są mniejsze jak 220-230 obr/min to nie ma, co liczyć na prawidłowy start silnika. Tam potrzeba 250-280obr/min.
Wyciągnij cewkę gaszenia znajdującą się pomiędzy pompkami pierwszego a drugiego cylindra. Masz regulator mechaniczny czy elektroniczny? I zobacz jak pali bez cewki. Następnie wyjmij wtryski i podłącz je do pompek tak by były na zewnątrz i kręć rozrusznikiem jak się nie otwierają lub robią to bardzo słabo to raczej pompki. Sprawdź też czy powrotem płynie paliwo podczas kręcenia.Ja do tego celu mam specjalne testowe nastawione na 400bar, co znacznie lepiej obrazuje sytuacje. Dodatkowo mając stare w cylindrach można trysnąć samostart i widzieć jak układ paliwowy zachowuje się przy wyższych obrotach.
07 Mar 2013 13:18
Ok zrobię jak radzisz i zobaczymy wszytko opisze
Jeszcze jest jedna kwestia o której się dowiedziałem mianowicie jakieś 2/3 tygodnie temu zapowietrzyli mi ją na budowie nie nalali paliwa i pociągła powietrza strasznie długo ją odpowietrzali w taki sposób że założyli pasek klinowy na pompkę paliwa i na wiertarkę żeby mies większe obroty na pompce i przepchać powietrze może mieć to coś wspólnego z tym co się teraz jej dzieje??
07 Mar 2013 15:48
Nie ma to znaczenia. Masz ręczną pompkę?
07 Mar 2013 19:20
NIe to już ten model co ma komputer i martwię się trochę czy to coś z nim nie tak
07 Mar 2013 21:08
A co ma komputer do palenia? Zapytałem o pompkę paliwa, masz taką?
Jaki masz system komputerowy? MVS, EMR? Jak EMR to, jaka wersja?
Masz wątpliwości to podaj kody błędów.
08 Mar 2013 12:25
takiej pompki nie mam jak mam sprawdzic jaki mam system?? nie zabardzo orietuje sie w tych komputerach
08 Mar 2013 18:50
Przy starcie ma jakies 280-300 obr/min
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz możliwe jest to ze zawór zwrotny jest popsuty i schodzi z niej paliwo??
09 Mar 2013 00:29
W sumie to, jaki model komputera niewiele i do niczego ci w tej chwili potrzebne. Ja mogę łatwo dojść po numerze seryjnym. Zawór ciśnieniowy magistrali ma naciętą kryzę, więc nie trzyma ciśnienia w żaden sposób po zgaszeniu. Gasisz silnik i nie masz już ciśnienia w magistrali. A przez pompkę paliwa ci nie zejdzie bo to geratorowa. jaki masz zawór, na ile bar? 2 czy 5?
09 Mar 2013 00:51
Podaj maila wysle ci fotki tabliczki z silnika i wg silniaka
09 Mar 2013 11:15
Poszło na PW
11 Gru 2013 19:57
Witam ja bym obstawiał spaloną cewke regulatora obrotów silnika DEUTZ BF4M1012
11 Gru 2013 20:55
Nie budzimy zmarłych temat z marca, do tej pory sprawa raczej załatwiona.
12 Gru 2013 11:22
o&k mh city napisał(a):Witam ja bym obstawiał spaloną cewke regulatora obrotów silnika DEUTZ BF4M1012
Równie dobrze jak cewkę możesz obstawić panewkę czy lewy bumbulator. Takich części w regulatorze nie ma!!!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.