06 Sty 2013 16:42
witam
szukam informacji na temat rezystancji czujnika temperatury cylindra napięcia zmiennego z alternatora które podawane jest do pms i jakie napięcie idzie na proporcjonalny zawór?
rok 92
06 Sty 2013 18:23
czujnik temperatury cylindra ?
napięcia z alternatora szukaj w dokumentacji alternatorów
06 Sty 2013 20:22
witam czujnik jest wkręcony w ostatnim cylinder ma o 5k jak zimny silnik
przy gorącym do 200r
z alternator wychodzi ok 14v
06 Sty 2013 20:50
to czujnik temperatury SILNIKA albo OLEJU a nie cylindra...
08 Sty 2013 22:36
witam
czujnik jest wkręcony w ostatni cylinder górną jego część ożebrowaną, do sterowania pms w tym modelu z rok 92 jest potrzebna temperatura silnika i napięcie zmienne z alternatora by sterowania zaworem proporcjonalnym. Przy napięciu 8v-9.5v podanym na zawór proporcjonalny koparka pracuje bardzo dobrze przy małych obrotach silnika
09 Sty 2013 01:03
rozumiesz działanie systemu?
sygnał z alternatora informuje o obrotach silnika, komputer sprawdza czy pompa nie powoduje nadmiernego spadku obrotów, jeśli tak obniża obciążenie za pomocą zmiany napięcia na cewkę proporcjonalną sterowania pompą (LS - low sensing)
temperatura silnika jest potrzebna do ustalenia czy silnik jest już gotowy do pracy z maksymalną wydajnością (mode 0)
PMS posiada zaprogramowany odpowiedni wzorzec reakcji na zmiany obrotów silnika
sprawdź czy na kole zamachowym nie ma dodatkowego czujnika obrotów
09 Sty 2013 19:14
witam
na kole zamachowym nie ma czujnika sprawdzałem wszystkie piny które wchodzą do PMS
jeśli temperatura silnika jest potrzebna do ustalenia czy silnik jest już gotowy do pracy z maksymalną wydajnością to może przy za gorącym silniku zmniejsza wydajność lub całkiem zablokuje
ale oni jak słabnie dają więcej gazu i silnik dostaje bardziej w dddd to niema sensu
masz może taki wzorzec reakcji na zmiany obrotów silnika do O&K
09 Sty 2013 23:12
nie mam żadnych, to nie są dane serwisowe, nigdzie tego nie znajdziesz
normalnie przeprowadza się kalibrację tych parametrów za pomocą odpowiedniego urządzenia lub autodiagnostyki
powiedz mi dokładnie jakie są usterki/objawy, z czym jest problem w tej maszynie
poczytaj posty dotyczące O&K, być może znajdziesz kogoś bardziej zorientowanego w tych maszynach
09 Sty 2013 23:32
jeden dzień pracuje dobrze
na drugi słaba
czasami jak zimna a czasami jak się zagrzeje
napięcie z alternatora waha się w granicach 0,8v
w zamian czujnika podłączyłem rezystor dwa tygodnie ok i znowu to samo sprawdzałem nawet oscyloskopem może jakieś piki
nic chyba pms siada tak zalany utwardzaczem że nie idzie się do niego dostać
10 Sty 2013 01:51
a może to układ paliwowy...
10 Sty 2013 22:25
Nie wiem jaki masz tam alternator ale napięcie prądu zmiennego na wyjściu W powinno być ok. 7-7,5V w instalacji 12v i to niezależnie od obrotów (obrotomierz zlicza częstotliwość impulsów nie napięcie). Według mnie alternator do sprawdzenia.
10 Sty 2013 23:43
to jest instalacja 24v więc myślę że jest dobrze...
10 Sty 2013 23:45
witam
to instalacja 24 v wiesz może w jakim przedziale częstotliwość
ile np na 1000 obrotów
11 Sty 2013 12:03
Witam. O&K z roku 92r oryginalnie posiada Pms 1.Jest na nim dioda trójkolorowa która informuje o błędach. Po odpaleniu maszyny gdy jest wszystko ok dioda ma się świećic na zielono.
11 Sty 2013 19:53
Masz może numer tego alternatora? Przy 24 voltach napięcie ok.17 V i ok 300-330 Hz
20 Sty 2013 17:51
obroty silnika to nie napięcie tylko impuls chyba kwadratowy ,najłatwiej sprawdzić podłączając obrotomierz elektroniczny,jeśli masz tam pms2 to pamiętam że był tam potrzebny jeszcze sygnał z temp.oleju hydrauliki i sygnał z czujnika ruchu
22 Sty 2013 14:34
TRANSKOP81 napisał(a):obroty silnika to nie napięcie tylko impuls chyba kwadratowy ,najłatwiej sprawdzić podłączając obrotomierz elektroniczny,jeśli masz tam pms2 to pamiętam że był tam potrzebny jeszcze sygnał z temp.oleju hydrauliki i sygnał z czujnika ruchu
Mam podobny problem i zastanawiam sie co to jest "czujnik ruchu"?? i gdzie on sie znajduje??
23 Sty 2013 22:30
chodzi pewnie o czujnik wykonywania funkcji czyli obciążenia pompy hydraulicznej, sprawdza ciśnienie w układzie sterowania by podnieść wydajność hydrauliki i przystosować do tego obroty silnika (moc)
23 Sty 2013 22:33
A kurde czy w każdej maszynie jest to tak rozwiązane? Sorki ale dla mnie laika w mechanice maszyn to jest skomplikowana sprawa.
24 Sty 2013 21:11
z drobnymi różnicami w ilości parametrów i sposobie regulacji ale tak jest wszędzie
nowoczesne maszyny mają zaawansowane systemy kontroli i regulacji obciążenia zespołu silnik-pompa(y)
dotyczy to głównie koparek ale trafiają już do innych maszyn...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.