Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

O&K mh city pms

06 Sty 2013 16:42

witam
szukam informacji na temat rezystancji czujnika temperatury cylindra napięcia zmiennego z alternatora które podawane jest do pms i jakie napięcie idzie na proporcjonalny zawór?
rok 92

o&k mh city pms

06 Sty 2013 18:23

czujnik temperatury cylindra ?
napięcia z alternatora szukaj w dokumentacji alternatorów

pms

06 Sty 2013 20:22

witam czujnik jest wkręcony w ostatnim cylinder ma o 5k jak zimny silnik
przy gorącym do 200r
z alternator wychodzi ok 14v

o&k mh city pms

06 Sty 2013 20:50

to czujnik temperatury SILNIKA albo OLEJU a nie cylindra...

o&k mh city pms

08 Sty 2013 22:36

witam
czujnik jest wkręcony w ostatni cylinder górną jego część ożebrowaną, do sterowania pms w tym modelu z rok 92 jest potrzebna temperatura silnika i napięcie zmienne z alternatora by sterowania zaworem proporcjonalnym. Przy napięciu 8v-9.5v podanym na zawór proporcjonalny koparka pracuje bardzo dobrze przy małych obrotach silnika

o&k mh city pms

09 Sty 2013 01:03

rozumiesz działanie systemu?

sygnał z alternatora informuje o obrotach silnika, komputer sprawdza czy pompa nie powoduje nadmiernego spadku obrotów, jeśli tak obniża obciążenie za pomocą zmiany napięcia na cewkę proporcjonalną sterowania pompą (LS - low sensing)
temperatura silnika jest potrzebna do ustalenia czy silnik jest już gotowy do pracy z maksymalną wydajnością (mode 0)
PMS posiada zaprogramowany odpowiedni wzorzec reakcji na zmiany obrotów silnika
sprawdź czy na kole zamachowym nie ma dodatkowego czujnika obrotów

O&K mh city pms

09 Sty 2013 19:14

witam
na kole zamachowym nie ma czujnika sprawdzałem wszystkie piny które wchodzą do PMS
jeśli temperatura silnika jest potrzebna do ustalenia czy silnik jest już gotowy do pracy z maksymalną wydajnością to może przy za gorącym silniku zmniejsza wydajność lub całkiem zablokuje :?: ale oni jak słabnie dają więcej gazu i silnik dostaje bardziej w dddd to niema sensu
masz może taki wzorzec reakcji na zmiany obrotów silnika do O&K

O&K mh city pms

09 Sty 2013 23:12

nie mam żadnych, to nie są dane serwisowe, nigdzie tego nie znajdziesz
normalnie przeprowadza się kalibrację tych parametrów za pomocą odpowiedniego urządzenia lub autodiagnostyki

powiedz mi dokładnie jakie są usterki/objawy, z czym jest problem w tej maszynie

poczytaj posty dotyczące O&K, być może znajdziesz kogoś bardziej zorientowanego w tych maszynach

O&K mh city pms

09 Sty 2013 23:32

jeden dzień pracuje dobrze
na drugi słaba
czasami jak zimna a czasami jak się zagrzeje
napięcie z alternatora waha się w granicach 0,8v
w zamian czujnika podłączyłem rezystor dwa tygodnie ok i znowu to samo sprawdzałem nawet oscyloskopem może jakieś piki
nic chyba pms siada tak zalany utwardzaczem że nie idzie się do niego dostać :wink:

O&K mh city pms

10 Sty 2013 01:51

a może to układ paliwowy...

O&K mh city pms

10 Sty 2013 22:25

Nie wiem jaki masz tam alternator ale napięcie prądu zmiennego na wyjściu W powinno być ok. 7-7,5V w instalacji 12v i to niezależnie od obrotów (obrotomierz zlicza częstotliwość impulsów nie napięcie). Według mnie alternator do sprawdzenia.

O&K mh city pms

10 Sty 2013 23:43

to jest instalacja 24v więc myślę że jest dobrze...

O&K mh city pms

10 Sty 2013 23:45

witam
to instalacja 24 v wiesz może w jakim przedziale częstotliwość
ile np na 1000 obrotów

O&K mh city pms

11 Sty 2013 12:03

Witam. O&K z roku 92r oryginalnie posiada Pms 1.Jest na nim dioda trójkolorowa która informuje o błędach. Po odpaleniu maszyny gdy jest wszystko ok dioda ma się świećic na zielono.

O&K mh city pms

11 Sty 2013 19:53

Masz może numer tego alternatora? Przy 24 voltach napięcie ok.17 V i ok 300-330 Hz

O&K mh city pms

20 Sty 2013 17:51

obroty silnika to nie napięcie tylko impuls chyba kwadratowy ,najłatwiej sprawdzić podłączając obrotomierz elektroniczny,jeśli masz tam pms2 to pamiętam że był tam potrzebny jeszcze sygnał z temp.oleju hydrauliki i sygnał z czujnika ruchu

Re: O&K mh city pms

22 Sty 2013 14:34

TRANSKOP81 napisał(a):obroty silnika to nie napięcie tylko impuls chyba kwadratowy ,najłatwiej sprawdzić podłączając obrotomierz elektroniczny,jeśli masz tam pms2 to pamiętam że był tam potrzebny jeszcze sygnał z temp.oleju hydrauliki i sygnał z czujnika ruchu



Mam podobny problem i zastanawiam sie co to jest "czujnik ruchu"?? i gdzie on sie znajduje??

O&K mh city pms

23 Sty 2013 22:30

chodzi pewnie o czujnik wykonywania funkcji czyli obciążenia pompy hydraulicznej, sprawdza ciśnienie w układzie sterowania by podnieść wydajność hydrauliki i przystosować do tego obroty silnika (moc)

O&K mh city pms

23 Sty 2013 22:33

A kurde czy w każdej maszynie jest to tak rozwiązane? Sorki ale dla mnie laika w mechanice maszyn to jest skomplikowana sprawa.

O&K mh city pms

24 Sty 2013 21:11

z drobnymi różnicami w ilości parametrów i sposobie regulacji ale tak jest wszędzie
nowoczesne maszyny mają zaawansowane systemy kontroli i regulacji obciążenia zespołu silnik-pompa(y)
dotyczy to głównie koparek ale trafiają już do innych maszyn...
Wyślij odpowiedź