pzwolak napisał(a):Jak wyżej kolega zauważył cewkę gaszenia tylko cewka gaszenia gasiła by silnik gdy tylko złapie temperatury. A ty mówisz że silnik pracuje gdy osiągnie temperaturę.
zacierająca się kotwica cewki powoduje że silnik gorący nie chce odpalać, a także czasem na zimnym są problemy z odpaleniem, zdarza się że np na gorąco nie chce gasnąć, dopiero wibracje pracującego silnika powodują że w końcu silnik się wyłączy, gdy uszkodzone jest uzwojenie to jednym z objawów może być nagłe zgaśnięcie po osiągnięciu określonej temperatury (rozszerzający się korpus przerywa uszkodzone uzwojenie)
miałem kilka takich przypadków i nigdy objawy nie były jednoznaczne
wystarczy wyjąć cewkę, sprawdzić jak zachowuje się kotwa, zmierzyć uzwojenie w trakcie występowania usterki...
więc wina jak najbardziej może tkwić w cewce jak i w regulatorze... aczkolwiek akurat grzebania w regulatorze bym nie polecał...