Zeppelin ZM 13 C '95 po rozgrzaniu brak jazdy
Wysłany: 06 Sty 2023 18:54
Marka i model maszyny: zeppelin ZM13C
Rok produkcji: 1995
Numer seryjny: 5132140
Witam kolegów maszyna pracowała "normalnie" czasami po rozgrzaniu rozłącza jazdę, trzeba było dać wyższe obroty żeby załączył się żółw albo ślimak (na zającu nie było tego problemu)
Po zmostkowaniu czujnika jazdy za kabiną nie było problemu.
W czasie pracy po około dwóch godzinach (tempera oleju hydraulicznego 53 stopnie C) jazda zginęła zero reakcji na pedał jazdy nawet po podniesieniu się na pługu i łyżce, cewki załącza. Dodam że reszta ruchów działa poprawnie.
Po ostygnięciu na kolejny dzień jazda wraca jakby nigdy nic i znowu do zagrzania 1,5 do 2 h i jazdę rozłącza jak by ciśnienia nie było tylko pytanie gdzie mierzyć i jakie powinno być?
Czy możliwe jest że wina leży w pompie głównej? Rozmawiałem z Panem który zajmuje się maszynami budowlanymi, podejrzewa że tłoczki się zacinają w pompie czy jakoś tak...
Jeśli mogę prosić o Wasze opinie i doradztwo co dalej z tym fantem.
Rok produkcji: 1995
Numer seryjny: 5132140
Witam kolegów maszyna pracowała "normalnie" czasami po rozgrzaniu rozłącza jazdę, trzeba było dać wyższe obroty żeby załączył się żółw albo ślimak (na zającu nie było tego problemu)
Po zmostkowaniu czujnika jazdy za kabiną nie było problemu.
W czasie pracy po około dwóch godzinach (tempera oleju hydraulicznego 53 stopnie C) jazda zginęła zero reakcji na pedał jazdy nawet po podniesieniu się na pługu i łyżce, cewki załącza. Dodam że reszta ruchów działa poprawnie.
Po ostygnięciu na kolejny dzień jazda wraca jakby nigdy nic i znowu do zagrzania 1,5 do 2 h i jazdę rozłącza jak by ciśnienia nie było tylko pytanie gdzie mierzyć i jakie powinno być?
Czy możliwe jest że wina leży w pompie głównej? Rozmawiałem z Panem który zajmuje się maszynami budowlanymi, podejrzewa że tłoczki się zacinają w pompie czy jakoś tak...
Jeśli mogę prosić o Wasze opinie i doradztwo co dalej z tym fantem.