20 Mar 2011 22:11
Podgląd: kramer allrad 312se jazda
Witam, wymieniłem pompe dwusekcyjną jazdy i wspomagania, filtry, oleje i trochę siła wzrosła ale jest kaszana, kolega wymienił też pompe i u niego jest cacy, silnik jazdy widać był robiony bo nowy silikon czerwony widać, czy może to być wina źle wyregulowanych zaworów jakiś ? pomóżcie bo juz zgłupiałem.
--------------------------------------------------------------------------------
Pozdrawiam
21 Mar 2011 12:28
Witam,mam przed sobą DTR-kę i raczej żadnych elektrozaworów nie znalazłem,tak jak pisałem zmierz kolego najpierw ciśnienie.pozdrawiam Piotr 504577549
21 Mar 2011 18:37
Witam, dziwne bo ciśnienie casem skacze, przeważnie jest prawie 20 na zegarze ale czasem spada na 5, dziwne, na starej pompie ciśnienie było 15 ale nie skakało jak teraz po wymianie pompy. czy jest możliwość kupienia np. zeskanowanej DTR-ki. Pozdrawiam Janusz
21 Mar 2011 22:19
Witam,jeśli pompa była "uczciwie" zregenerowana to takie wahania cisnienia nie powinny miec miejsca,być może zapowierza się układ po stronie ssącej,sprawdż szczelność połaczeń.Co do DTR-ki ma coś takiego,zadzwoń Kolego może cos pomogę....pozdrawiam Piotr
22 Mar 2011 11:56
Witam, he teraz to jak chcę ruszyć to gazuje i po chwili zrywa i tak prawie cały czas jak przełączam przód tył, hmm codziennie to coś nowego wyskakuje po zmianie pompy, ciekaw jestem co jutro wymyśli ten mój kramerek.
Pozdrawiam Janusz
22 Mar 2011 13:38
Czyli metodą "prób i bledów" zamontuj starą pompę,zobaczymy jaki będzie efekt.....
pozdrawiam Piotr
22 Mar 2011 20:42
Coś gdzieś jest przytkane (chyba), zauważyłem ze ten zawór co jest przy prawym tylnim kole pod pompą jest zimny a olej w innych wężach czy w chłodnicy oleju jest gorący, a powinien też być gorący bo przecież jest on 30 cm od pompy od drugiej sekcji. Dziwne to trochę, to jak on w ogóle jedzie hmm. Pozdrawiam Janusz.
22 Mar 2011 23:51
Sprawdzę ten zawór i napiszę od czego jest.......o ile uda mi się.....pozdrawiam Piotr
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.