18 Kwi 2011 22:05
jeżeli coś trzeszczy, przeskakuje to raczej mechaniczne uszkodzenie, obrobiony wałek silnika ?
19 Kwi 2011 12:23
Wałek jest dobry nic nie ma przytarte.
19 Kwi 2011 17:27
perpetuum mobile... wszystko sprawne a nie działa, wyjmij silnik z przekładni i uruchom go na zewnątrz...
19 Kwi 2011 19:42
Zdjęcia ::
ZDJ 1. Miejsce gdzie był ten silnik hydrauliczny
http://zapodaj.net/11c616ee7bf1.jpg.htmlZDJ 2. Zębatki i łańcuchy w tym msc.
http://zapodaj.net/cf978ece6786.jpg.htmlZDJ 3. Znajduje się po siedzeniem
http://zapodaj.net/5af47aa4f800.jpg.htmlZDJ 4. Ten silnik jest wyciągnięty i jest u specjalistów i go sprawdzają
http://zapodaj.net/658ebdbbc2e2.jpg.html
20 Kwi 2011 21:17
Silnik hydrauliczny sprawdzony i działa dobrze, to ja już nie wiem co to może być !! Ktoś jeszcze coś doradzi ??
21 Kwi 2011 19:55
zakładając że silnik jest sprawny i przekładnia dobra pozostaje pompa napędu, to jest to co znajduje się pod siedzeniem
chyba że masz coś popierniczone z zaworem regulującym ciśnienie lub cięgnami sterowania płytą pompy
jeśli problem zaczął się od niskiego stanu oleju to możliwe jest uszkodzenie pompy, wytarcie płyty zaworowej, zatarcie płyty sterującej w łożyskach itp...
21 Kwi 2011 21:31
No tam gdzie miałem ten silnik to powiedzieli że teraz to jedynie pompa.
21 Kwi 2011 23:42
zobaczymy... zamelduj o wynikach...
stawiam na rotor (sekcja tłocząca) i płytę zaworową, niestety jest to pompa dwusekcyjna (lewy/prawy napęd) i nawet jeśli tylko jedna strona padła trzeba zrobić obydwie (no chyba że wyrazisz zgodę na tylko jedną sekcję co może wywołać nieprawidłową pracę napędu)
powodzenia
27 Kwi 2011 17:47
spotkałem sie z przypadkiem, że łożysko w piaście było rozsypane, cała oś się na tyle przesuwała, że zęby trybu napędowego zachodziły na oczka łańcucha, ale zobacz też w jakim stanie sa elementy hamulca postojowego... może to one zaczepiają o łańcuch z jednej strony...
27 Kwi 2011 21:35
dlatego prosiłem żeby kolega uruchomił silnik jazdy po wyjęciu z przekładni
28 Kwi 2011 19:31
Pompa jest oddana do naprawy, kazali mi zmienić przewody z lewej (dobra) strony na prawą (zła) i sprawdziłem to i prawa dobrze ciągła buksowała a z lewą był ten kłopot co z prawą przed zminą przewodów. Czyli łańcuch i hamulec postojowy nie ma z tym nic wspólnego.
28 Kwi 2011 19:45
dobry sposób... ale już o tym pisałem:
mechanior napisał(a):wystarczy zamienić miejscami silniki i dowiesz się czy to jego wina czy czegoś innego
17 Mar 2024 23:49
Wiem, że już minęło sporo czasu. Ale udało się naprawić wtedy? Co było przyczyną ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.