wibako

Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Moderator: mechanior

Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 21 Lip 2014 00:04

Witam
Jestem nowy na forum i z góry przepraszam jesli coś z moim wpisem nie tak...
Chodzi oto że zakupiłem ostatnio kamera 312s i niezabardzo sie na nim znam...
Są w nim dwie wady
Otóż po ok. Godz. Intensywnej pracy b. Cieżko kręci sie kierownicą. ( w prawo ciężej niż w lewo) wymieniłem filtr hydrauliki ten pod maszyną, a nie wymieniłem jeszcze tego w biorniku oleju . Stan oleju w zbiorniku => pełno (w moście jest czerwony olej ATF, a w zbiorniku żółty, prawdopodobnie hydrauliczny). Maszyna ma też przerobione hamulce na zewnętrzną pompę hamulcową. Gotów jestem wymienić tą podwójną pompę, ale nie wiem czy winy nie ma orbitrol jak to sprawdzić ?
Po rozgrzaniu Zapala sie rownież pomarańczowa kontrolka od czujnika przy chłodnicy oleju, nie wiem co ona oznacza.? (Złamały przepływ oleju czy co?)
Drugi problem
Przy zmianie kierunku jazdy maszyna robi to z b dużym szarpnięciem i lekkim opóźnieniem, po uruchomieniu silnika lub gdy włączę jazdę z położenia neutralnego muszę czekać ok. 5-7 sekund zanim ruszy czy to normalne?

Bede wdzięczny za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez radekkowalski 23 Lip 2014 00:14, edytowano w sumie 2 razy

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Reklama

simmet

Problem ze wspomaganiem

Postprzez Coval » 21 Lip 2014 08:04

radekkowalski napisał(a):Stan oleju w zbiorniku => pełno (w moście jest czerwony olej ATF, a w zbiorniku żółty, prawdopodobnie hydrauliczny).


Wg. zaleceń producenta, ATF powinien być również w hydraulice.
radekkowalski napisał(a):Maszyna ma też przerobione hamulce na zewnętrzną pompę hamulcową. Gotów jestem wymienić tą podwójną pompę, ale nie wiem czy winy nie ma orbitrol jak to sprawdzić ?


A masz zawór ładujący hamulec jeszcze w linii wspomagania, czy został on zdemontowany?
Po rozgrzaniu jest problem ze wspomaganiem, niezależnie od prędkości obrotowej silnika? Czy tylko na wolnych obrotach?

radekkowalski napisał(a):Przy zmianie kierunku jazdy maszyna robi to z b dużym szarpnięciem i lekkim opóźnieniem, po uruchomieniu silnika lub gdy włączę jazdę z położenia neutralnego muszę czekać ok. 5-7 sekund zanim ruszy czy to normalne?


Warto sprawdzić filtr siatkowy w przekładni(ssący), stan oleju do poziomu korka kontrolnego, w tylnym moście.

Podobne tematy są już na forum, spróbuj znaleźć je za pomocą wyszukiwarki.
Dodaj model do tytułu, uzupełnij rocznik oraz wpisz model.

Autor postu otrzymał pochwałę
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Problem ze wspomaganiem

Postprzez radekkowalski » 21 Lip 2014 23:05

Planuje wymienić olej w zbiorniku na atf z Orlenu (bo jest najtańszy) nie wiesz moze ile litrów tam wchodzi? (chciałem wymienić go razem z ewentualna wymianą pompy)

Zawór ładujący hamulec nie wiem czy jest i jak ma wyglądać ale położę sie jutro pod maszyną i spróbuje to ustalić. Problem ze wspomaganiem jest niezależnie od obrotów. Dodam rownież ze po uruchomieniu zimnej maszyny nie da sie skręcić kierownicą dopóki maszyna nie ruszy lub nie dodam gazu. Jak juz zacznę jeździć to ok., dopóki sie nie rozgrzeje.

Poziom oleju w moście uzupełniłem brakowało chyba 3 l.
A ten filtr siatkowy w przekładni w którym miejscu sie znajduje.
Nie chodzi o ten siatkowy w zbiorniku, obok korka wylewu oleju do zbiornika??

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Re: Problem ze wspomaganiem

Postprzez Coval » 22 Lip 2014 09:59

kowalki napisał(a):uzupełnij rocznik oraz wpisz model.



Do 312 sl z 92 roku mieści się w zbiorniku 70 litrów. Są wersje gdzie zmieści się tylko 50 litrów.

radekkowalski napisał(a):Zawór ładujący hamulec nie wiem czy jest i jak ma wyglądać ale położę sie jutro pod maszyną i spróbuje to ustalić.


Zawór ładujący jest nad przednim mostem (po lewej stronie, wewnątrz ramy, dostęp do niego jest po podniesieniu wysięgnika do maksymalnej wysokości, ZABEZPIECZ WYSIĘGNIK PRZED OPADNIĘCIEM), doprowadzony jest do niego stalowy przewód hydrauliczny bezpośrednio od pompy dwusekcyjnej , z sekcji 11 cm3 odpowiedzialnej za wspomaganie układu kierowniczego jak i hamulcowego.

radekkowalski napisał(a):Dodam rownież ze po uruchomieniu zimnej maszyny nie da sie skręcić kierownicą dopóki maszyna nie ruszy lub nie dodam gazu. Jak juz zacznę jeździć to ok., dopóki sie nie rozgrzeje.


W tych maszynach często zużywają się pompy hydrauliczne. Jeżeli wraz ze wzrostem temperatury oleju, zanika wspomaganie układu kierowniczego oraz jego wydajność , możemy wysunąć wnioski , że pompa hydrauliczna wymaga naprawy lub wymiany. Przed wymianą należy sprawdzić wartość uzyskaną na manometrze, który podłączamy do złącza diagnostycznego znajdującego się za tylnim lewym kołem na linii wspomagania.

radekkowalski napisał(a):Poziom oleju w moście uzupełniłem brakowało chyba 3 l.
A ten liltr siatkowy w przekładni w którym miejscu sie znajduje.
Nie chodzi o ten siatkowy w zbiorniku, obok korka wylewu oleju do zbiornika .??


Filtr siatkowy wraz z magnesem jest w przekładni, szukaj korpusu przykręconego do tylnego mostu, z prawej strony doprowadzony jest przewód ssawny z oleju z przekładni, należy go odkręcić, następnie po odkręceniu z nypla znajdziesz filtr siatkowy wraz z magnesem. Należy go oczyścić, przedmuchać.

Filtr siatkowy, o którym wyżej wspomniałeś dotyczy układu hydraulicznego.
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Problem ze wspomaganiem

Postprzez mechanior » 22 Lip 2014 23:36

Proponuje zamiast ATF zastosować olej STOU 10W30.
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 23 Lip 2014 00:21

Dziś były żniwa na całego i nie miałem w ogóle czasu działać przy kramerze, popatrzyłem na zawór o którym mówisz. Po podniesieniu ramion odsłania sie zbiornik na płyn hamulcowy oraz wg mnie pompa hamulcowa, sa chyba trzy przewody jeden doprowadza a dwa do przednich kół. Jest jeszcze jakis zawór tak samo pod ramieniem ale przy pedałem sprzęgła, i chyba wciskając pedał sprzęgła oddziałuje jako na ten zawór.
Chciałbym zrobić kilka zdjęć i wysłać ci na maila jeśli można.
Proszę o maila
Mój radekkowalski@o2.pl
P.s. Rocznik nie jest wybity na tabliczce więc dokładnie nie wiem.
Pozdrawiam

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez Coval » 23 Lip 2014 10:12

Wrzuć zdjęcia tutaj, zostanie informacja dla innych.

Co do rocznika: ładowarka posiada dwie osie skrętne czy tylko tył? Deska nowego typu, czy z wystającym orbitrolem i kierownicą na środku kabiny? Motor 2 czy 3 cylindrowy? Sprzęgło mechaniczne?

mechanior napisał(a):Proponuje zamiast ATF zastosować olej STOU 10W30.


Tak, tylko układ hydrauliczny zasila zmiennik momentu, nawet na stronie Fuchs'a Dobierz olej, zalecany jest w układzie hydraulicznym ATF, tak samo jak przez producenta maszyny. Mimo że spełnia specyfikację Allison C-4, nigdzie nie mogę znaleźć zastosowania dla tego modelu...
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 23 Lip 2014 22:46

Witam ponownie
Deska omawianej maszyny wylgląda następująco
( po rozgrzaniu zapala sie pomarańczowa kontrolka 3 od lewej )
Załączniki
image.jpg

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 23 Lip 2014 23:08

Doszedłem ze jest powiązana z czujnikiem przy chłodnicy (gdzie wchodzi przewód elektryczny)
Ponadto na kolejnych zdjęciach
zewnętrzna pompa hamulcowa ze zbiornikiem na płyn (chodź jak usłyszałem o tym zaworze zacząłem wątpić że to pompa, ale nie znalazłem połączenia z pompą hydrauliczną)
Oraz jakiś zawór po stronie sprzęgła, umieszczony tak samo jak pompa hamulcowa (po drugiej str.) i mający powiązanie ze sprzęgłem.
A także tabliczka znamionowa maszyny (kramer ma skrętną tylko tylnią oś)

Dodam również ze leżąc dzis pod maszyną zauważyłem ze b cieknie siłownik skrętu. Zdemontowałem go i zostanie zawieziony jutro do miejsca gdzie regenerują siłowniki.
Załączniki
image.jpg
Czy to tutaj jest ten filtr siarkowy z magnesem który mam wyczyścić??
image.jpg
Tabliczka znamionowa
image.jpg
Zawór powiązany ze sprzęgłem
image.jpg
Pompa hamulcowa
image.jpg
Silnik i czujnik powiązany z pomarańczową kontrolką

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez Coval » 24 Lip 2014 11:03

3 kontrolka od lewej(ta pod dwoma zegarami) powinna być podłączona z układem smarowania motoru. Zegar nad kontrolkami, po lewej wskazuje temperaturę oleju w przekładni. Drugi po prawej(0-25 bar) wskazuje ciśnienie załączania sprzęgła kierunku jazdy. Minimalne ciśnienie to 15 bar.

Tak , na tym zdjęciu filtr siatkowy powinien znajdować się po odkręceniu przewodu hydraulicznego oraz nypla, który jest wkręcany do korpusu.


Jest to starszy model maszyny. Pompa hamulcowa, widać że jest oryginalna, fabryczna.
Zastanawia mnie rodzaj sprzęgła. Masz 3 nożne pedały, czy więcej ? (blokada przód, hamulec gaz)
Czy po załączeniu kierunku jazdy, na wolnych obrotach, maszyna toczy się do przodu, a w momencie napotkania na przeszkodę maszyna zwolni/zatrzyma się a silnik pracuje, czy jedzie dalej aż motor zgaśnie? Sprzęgło klasyczne, jak w zwykłym mechanicznym traktorze?

Ile chłodnic oleju posiada maszyna, tylko ta jedna, widoczna przy motorze?
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 24 Lip 2014 14:00

Są 4 pedały ( jak na zdjęciu) ze sprzęgła praktycznie mozna nie korzystać, dobrze operuje sie używając dźwigni przód -tył i hamulca. Wciśnięcie sprzęgła powoduje też wciściecie hamulca z małym opóźnieniem ( są ze sobą połączone).
Maszyna na małych obrotach zatrzyma sie przy wzniesieniu, a silnik nie traci obrotów.
Zegar ciśnienia podczas jazdy raczej zawsze pokazuje 25 bar. Od temp. Nie działa ( wskazówka drgnie gdy włączę zapłon i nic więcej) wiesz może gdzie jest czujnik ?
Jest tylko jedna chłodnica oleju.
Pytanie
ile oleju może wylecieć z maszyny gdy odkręce wąż żeby dostać sie do filtra siatkowego ?
Czy nic się nie zapowietrzy ?
na ten kontrolce wydaje mi sie że jest narysowany filtr może zapala sie po rozgrzaniu bo filtr przy chłodnicy jest brudny ( nie wymieniałem go) i jest za mały przepływ oleju?
Załączniki
image.jpg

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 24 Lip 2014 17:52

Właśnie dostaliśmy się do filtra siatkowego z magnesem filtr był 100 % czysty, a na magnesie nieznaczne opiłki. Wszystko wyczyściliśmy i złożyliśmy. Jutro będzie siłownik skrętu do odbioru, zobaczymy czy coś to pomoże.

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez Coval » 25 Lip 2014 11:08

radekkowalski napisał(a):Są 4 pedały ( jak na zdjęciu) ze sprzęgła praktycznie mozna nie korzystać, dobrze operuje sie używając dźwigni przód -tył i hamulca. Wciśnięcie sprzęgła powoduje też wciściecie hamulca z małym opóźnieniem ( są ze sobą połączone).


Inching.

radekkowalski napisał(a):Maszyna na małych obrotach zatrzyma sie przy wzniesieniu, a silnik nie traci obrotów.


Jeżeli po delikatnym wzroście obrotów maszyna ruszy, oznacza to, że jednak jest sprzęgło hydrokinetyczne.

radekkowalski napisał(a):Zegar ciśnienia podczas jazdy raczej zawsze pokazuje 25 bar.


Prawidłowo, tak ma być. Jeżeli ciśnienie spadnie poniżej 15 bar, zatrzymaj maszynę - w innym przypadku, może dojść do uszkodzenia przekładni.

radekkowalski napisał(a):wiesz może gdzie jest czujnik ?


Jest to czujnik temperatury oleju wypływającego ze sprzęgła hydrokinetycznego. Powinien znajdować się na przewodzie stalowym przykręconym do pokrywy sprzęgła, na linii do chłodnicy oleju.

radekkowalski napisał(a):ile oleju może wylecieć z maszyny gdy odkręce wąż żeby dostać sie do filtra siatkowego ?
Czy nic się nie zapowietrzy ?


Około 7 litrów, wlewasz do poziomu korka w tylnym moście. Po zalaniu nowego oleju, musisz chwile poczekać aby odpowietrzyć układ. Motor powinien chwilę pracować na wolnych obrotach , wrzuć kierunek jazdy i czekaj aż maszyna ruszy. Nie dodawaj gazu, złącza obrotowe w tej maszynie nie posiadają elastycznych uszczelnień, lecz ciasno spasowane elementy z odpowiednich materiałów. Gdy się uszkodzą na wskutek braku smarowania, zauważysz spadek ciśnienia na manometrze.

radekkowalski napisał(a):na ten kontrolce wydaje mi sie że jest narysowany filtr może zapala sie po rozgrzaniu bo filtr przy chłodnicy jest brudny ( nie wymieniałem go) i jest za mały przepływ oleju?


Czyli masz na myśli drugą od prawej. Ja liczyłem od pustego miejsca :mrgreen: Zresztą ona jest żółta, a nie pomarańczowa. (Często czerwony kolor pali jak pomarańczowy).

Jest to kontrolka filtra powietrza. Wymień filtr na nowy, i po kłopocie.
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 26 Lip 2014 22:31

Witam ponownie
Regeneracja siłownika niewiele wniosła z poprawą wspomagania.
Jutro postaram sie zrobic zdjęcie miejsca do skręcenia zegara ( czy aby to napewno tam) w celu zmierzenia wydajności pompy.
rozumie ze przed pomiarem maszyna musi być dobrze rozgrzana. Wkręcić zegar i odczytać wskazanie. ( przy kręceniu kierownicą ?) ile powinno wynosić wskazanie na zegarze i na jakich obrotach mierzyć ?
Kolega mówił żebym podpiął sie pod węże prze siłowniku co o tym myślisz ?

P.s. Ta kontrolka od filtra oleju podpięty jest do czujnika za chlodnicą oleju, a do czujnikaprzy filtrze powietrza dodpięty jest przewód połączony z masą co ty na to ? Ktoś źle podłączyl?

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez Coval » 28 Lip 2014 10:44

radekkowalski napisał(a):Regeneracja siłownika niewiele wniosła z poprawą wspomagania.


Przecież nikt nie kazał Tobie go regenerować w celu usunięcia przyczyny zaniku wspomagania.

radekkowalski napisał(a):Jutro postaram sie zrobic zdjęcie miejsca do skręcenia zegara ( czy aby to napewno tam) w celu zmierzenia wydajności pompy.


Zrób.
radekkowalski napisał(a):rozumie ze przed pomiarem maszyna musi być dobrze rozgrzana. Wkręcić zegar i odczytać wskazanie. ( przy kręceniu kierownicą ?) ile powinno wynosić wskazanie na zegarze i na jakich obrotach mierzyć ?


Tak, powinna być rozgrzana. Na wolnych obrotach, przy skręcie na max - manometr powinien tyle pokazywać, na ile jest ustawiony zawór przelewowy w orbitrolu. Jest na nim informacja na tabliczce. Np. 180 bar.

radekkowalski napisał(a):Kolega mówił żebym podpiął sie pod węże prze siłowniku co o tym myślisz ?


Są od tego odpowiednie przyłącza diagnostyczne, no chyba, że ktoś je wcześniej wyrzucił.


radekkowalski napisał(a):P.s. Ta kontrolka od filtra oleju podpięty jest do czujnika za chlodnicą oleju, a do czujnikaprzy filtrze powietrza dodpięty jest przewód połączony z masą co ty na to ? Ktoś źle podłączyl?


Do czujnika filtra powietrza przewód masowy. Czujnik w razie potrzeby zwiera przewód z masą, masz wtedy świecącą się kontrolkę. Nie masz tam czujnika filtra oleju , tylko temperatury.
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 12 Sie 2014 22:45

Witam przepraszam że tak długo nie odpisywałem, ale żniwa i praca do nocy nie pozostawiały na nic czasu.
W spr wspomagania w moim kramerze nic sie nie zmieniło. Dodam że podejżewam orbitrol bardziej niż pompę. Po rozgrzaniu maszyny i pojawieniu sie problemu ze skrętem, skręcić idzie tylko podczas jazdy. W miejscu nawet po dodaniu gazu jest to niemożliwe ( a gdyby była wadliwa pompa to po przegazowaniu powinno chyba dać sie chodź trochę skręcić w miejscu, a tu nic żadnej różnicy)
Ponadto jak pisałem wcześniej w lewo idzie wiele lżej niż w prawo.
Wszystko to powoduje że do manewrów potrzeba b dużo miejsca co jest b uciążliwe.
Aha i powiedział mi jeden taki że winę może mieć olej ( mam chyba hydrauliczny a nie atf) i to może właśnie od zmiany oleju powinienem zacząć?
Odp thx pozdrawiam

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez Coval » 16 Sie 2014 13:16

Możesz wkręcic manometr w linie zasilania pompy wspomagania, wtedy dowiesz się , w jakiej ona jest kondycji.
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 20 Sie 2014 08:37

Kładąc się pod maszyną jednej osobie trudno jest określić które przewody są od wspomagania a które od hydrauliki. Zrobiłem dwa zdjecia miejsc podłączenia manometru, wg ciebie który bedzie od wspomagania ?

===================
Ponadto ( trzecie zdjęcie )gdy na tym rozdzielaczu jazdy wcisnąłem ten widoczny sworzeń (b lekko palcem) to jazda jakby reagowała szybciej ale mocno kapał z niego olej. Wiec go wysunąłem (na szczęściedało sie szczypcami ) nie wiesz może od czego on jest ?
Załączniki
image.jpg
Rozdzielacz jazdy przód tył
image.jpg
Pod spodem przy gumowym wężu ( to chyba to)
image.jpg
Za tylnim kołem od str pompki rozrusznika

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez Coval » 22 Sie 2014 21:21

Zupełnie inna budowa niż w SL. Co do pomiaru ciśnienia, wkręcić manometr w miejsce, skrecaj kierownicą, dowiesz się dokładnie, które przyłącze odpowiada za daną funkcje. Odnośnie tego sworznia, czy jest on połączony z dźwignią sterująca jazdę przód, tył?

Autor postu otrzymał pochwałę
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Re: Problem ze wspomaganiem kramer 312 S

Postprzez radekkowalski » 26 Sie 2014 07:47

Sworzeń nie jest połączony z dźwignią sterującą. Tak sobie myślę czy pompy od wspomagania i orbitrolu nie zregenerowalibyw tucholi (nie tak daleko odemie)...

radekkowalski
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 16 Maj 2014 22:24

Maszyna: Kramer 312

Firma: Gosp. Rolne


Następna Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej