Moderator: mechanior
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
radekkowalski napisał(a):Stan oleju w zbiorniku => pełno (w moście jest czerwony olej ATF, a w zbiorniku żółty, prawdopodobnie hydrauliczny).
radekkowalski napisał(a):Maszyna ma też przerobione hamulce na zewnętrzną pompę hamulcową. Gotów jestem wymienić tą podwójną pompę, ale nie wiem czy winy nie ma orbitrol jak to sprawdzić ?
radekkowalski napisał(a):Przy zmianie kierunku jazdy maszyna robi to z b dużym szarpnięciem i lekkim opóźnieniem, po uruchomieniu silnika lub gdy włączę jazdę z położenia neutralnego muszę czekać ok. 5-7 sekund zanim ruszy czy to normalne?
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
kowalki napisał(a):uzupełnij rocznik oraz wpisz model.
radekkowalski napisał(a):Zawór ładujący hamulec nie wiem czy jest i jak ma wyglądać ale położę sie jutro pod maszyną i spróbuje to ustalić.
radekkowalski napisał(a):Dodam rownież ze po uruchomieniu zimnej maszyny nie da sie skręcić kierownicą dopóki maszyna nie ruszy lub nie dodam gazu. Jak juz zacznę jeździć to ok., dopóki sie nie rozgrzeje.
radekkowalski napisał(a):Poziom oleju w moście uzupełniłem brakowało chyba 3 l.
A ten liltr siatkowy w przekładni w którym miejscu sie znajduje.
Nie chodzi o ten siatkowy w zbiorniku, obok korka wylewu oleju do zbiornika .??
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
mechanior napisał(a):Proponuje zamiast ATF zastosować olej STOU 10W30.
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
radekkowalski napisał(a):Są 4 pedały ( jak na zdjęciu) ze sprzęgła praktycznie mozna nie korzystać, dobrze operuje sie używając dźwigni przód -tył i hamulca. Wciśnięcie sprzęgła powoduje też wciściecie hamulca z małym opóźnieniem ( są ze sobą połączone).
radekkowalski napisał(a):Maszyna na małych obrotach zatrzyma sie przy wzniesieniu, a silnik nie traci obrotów.
radekkowalski napisał(a):Zegar ciśnienia podczas jazdy raczej zawsze pokazuje 25 bar.
radekkowalski napisał(a):wiesz może gdzie jest czujnik ?
radekkowalski napisał(a):ile oleju może wylecieć z maszyny gdy odkręce wąż żeby dostać sie do filtra siatkowego ?
Czy nic się nie zapowietrzy ?
radekkowalski napisał(a):na ten kontrolce wydaje mi sie że jest narysowany filtr może zapala sie po rozgrzaniu bo filtr przy chłodnicy jest brudny ( nie wymieniałem go) i jest za mały przepływ oleju?
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
radekkowalski napisał(a):Regeneracja siłownika niewiele wniosła z poprawą wspomagania.
radekkowalski napisał(a):Jutro postaram sie zrobic zdjęcie miejsca do skręcenia zegara ( czy aby to napewno tam) w celu zmierzenia wydajności pompy.
radekkowalski napisał(a):rozumie ze przed pomiarem maszyna musi być dobrze rozgrzana. Wkręcić zegar i odczytać wskazanie. ( przy kręceniu kierownicą ?) ile powinno wynosić wskazanie na zegarze i na jakich obrotach mierzyć ?
radekkowalski napisał(a):Kolega mówił żebym podpiął sie pod węże prze siłowniku co o tym myślisz ?
radekkowalski napisał(a):P.s. Ta kontrolka od filtra oleju podpięty jest do czujnika za chlodnicą oleju, a do czujnikaprzy filtrze powietrza dodpięty jest przewód połączony z masą co ty na to ? Ktoś źle podłączyl?
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
radekkowalski
Nowicjusz
Maszyna: Kramer 312
Firma: Gosp. Rolne
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości