Marka i model maszyny: Cat 428B
Rok produkcji: 1993
Numer seryjny: 7EJ
Witam
W czasie jazdy rozkręciło mi się cięgno pomiędzy zwrotnicą przód a końcówką siłownika wspomagania. Pewno to trochę tak się pojezdziło, niby nic (poza tym że mało w rowie nie wylądowałem) skręciłem ponownie. Okazało się jednak że pojawiły się luzy na satelitach w zwrotnicy - czy to może mieć jakiś związek (bo korek wlewu ścieło na około 1mm).
Należy dodać jeszcze że ze względu na notoryczne rozszczelnianie się uszczelnienia obrotowego (średnio raz na rok) olej stosowałem jako dolewkę do smaru (przeważnie minimum 200g). Teraz przy uzupełnianiu stanu zostało razem ze 3 setki mazi.
Czy jest tam jakaś regulacja docisku łożyska, czy trzeba rozbierać całość?
Pozdrawiam AJ