Szogun666 napisał(a):Przepraszam Pana ale na to nie wpadłem ze jest kilka takich samych silników i że mają różne momenty dokręcania śrub.
Nawet jeśli mają taki sam moment to bez numerów muszę sprawdzić 6 numerów seryjnych silników czasem w kilku zakresach po to żeby się tego dowiedzieć, szanujmy się, pomagając wam wykorzystuję swój czas wolny albo odrywam się od pracy, zasady są po to żeby ułatwić nam wszystkim życie, więcej czasu tracimy na tłumaczenie tego niż to warte... jak widać nawet starym forumowiczom. Pochwały nie sa mi do szczęścia potrzebne, też są dla was żebyście na ich podstawie wiedzieli czyim opiniom i poradom można zaufać...
Moment dokręcania śrub i nakrętek pokrywy rozrządu 22 Nm, przednie śruby miski olejowej 11 Nm, obudowę rozrządu do bloku silnika tak samo, kolejność obudowy od środka spiralą na zewnątrz, kolejność pokrywy w zasadzie dowolna ale zaleca się zacząć od wycentrowania uszczelniacza na wale (np kołem pasowym) i najpierw te najbliższe wału potem po przekątnej.