09 Lip 2009 21:25
Koledzy chcę kupić pług wirnikowy do śniegu. Chcę go zamontowac do mojego 3 cx w miejsce przedniej łyżki. Czy ktoś mi podpowie jak jest z podłączeniem hydrauliki bo jak wiem to silnik olejowy musi mieć zasilanie i powrót. Proszę o pomoc w temacie ewentualnie gdyby ktoś chciał się pozbyć takiego pługa to jestem zainteresowany.
09 Lip 2009 21:36
podłaczyć to pewnie pod szczękę ale czy bedzie taka wydajność oleju to nie powiem
10 Lip 2009 14:28
tu masz takie cos
zadzwon pewnie chlopaki ci pomoga
jak widac plug zamontowany jest do ładowarki wiec z twoim 3cx'em nie powinno byc problemu
http://www.korbanek.pl/domhandlowy/ws/pl/maszyny_komunalne/odsniezarki_wirnikowe/odsniezarki_wirnikowe_optimal.html
11 Lip 2009 21:17
ładowarka na zdjęciu to ciągnik rolniczy - pług podłączony jest do WOM-u, czego w 3CX nie uświadczysz - natomiast wydatek jaki możesz uzyskać z odłączenia łyżki ładowarkowej niestety będzie za mały.
11 Lip 2009 23:34
Nazar czy ty widziałes kiedy ładowarke VOLVO chyba nie ? to jest ładowarka a nie ciągnik rolniczy
12 Lip 2009 08:53
Witam,
Nazar ma rację to jest ciągnik rolniczy .
Myslę ze wirnik dobrze było by podpiąć pod instalację od młota , tam jest największy wydatek oleju. A zamiast WOM-u można zastosować silnik hydrauliczny.
Firma ZMG produkuje różne urządzenia zapytaj:
http://www.zmg.pl/
12 Lip 2009 23:17
Mirek napisał(a):Myslę ze wirnik dobrze było by podpiąć pod instalację od młota
Z przodu maszyny inst młota?
12 Lip 2009 23:18
a zjechaliście na dół strony? tam jak byk jest na ładowarce Volvo nawet jest napisane Volvo na szybie.
13 Lip 2009 00:00
no przeciez to jest ladowarka jak nic
13 Lip 2009 19:19
dzwoniłem doZMG takich pługów nie robią ale jest szansa z firmy optima jest to pług z tej fotki ja myślę że to ładowarka.
Zastanawiam się nad zrobieniem wyjścia dodatkowego na przód może jakiś trójnik ale za pompą to chyba za wcześnie paso0wałby jakiś zawór przeciążeniowy, a później rozdzielacz z powrotem nie powinno być problemu. Do zimy jeszcze trochę czasu ale to zleci temat wciąż aktualny.
14 Lip 2009 16:52
Sorki
Sunrise nie schodziłem w dół strony fakt jest to ładowarka Volvo zwracam honor.
Kolego
Excavar jakim problemem jest poprowadzenie instalacji z rozdzielacza młota zamiast do tylnego ramienia , do przodu maszyny a liczy sie wydatek przepływającego oleju.
Chyba że masz inne rozwiązanie mniej skomplikowane i oszczędniejsze.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez
Mirek, 17 Lip 2009 08:59, edytowano w sumie 1 raz
14 Lip 2009 18:42
jezdziłem taką ładowarko z pługiem tylko wiekszą i wirnik był napedzany osobnym silnikiem spalinowym który był zamontowany do tej dmuchawy a odpalanie i dodawanie gazu było doprowadzone do kabiny a hydrauliką sterowało sie tylko kierunek wyrzucanego sniegu
14 Lip 2009 23:05
lato takie że się nie da wytrzymać od gorąca a wy pługi będziecie do koparek zakładać?
29 Lip 2009 09:15
hm fajne rozwiązanie
też sie zastanawiam nad plugiem ale zwyklym do 3 CX, jak myślicie , da rade? mam teren górzysty troche, co zrobić by ta maszyna dobrze sie sprawowala w zimie? lancuchy? i co polecacie? zrobić czy kupić pług?
04 Sie 2009 20:04
widziałem kiedyś jak jezdziłem za koparką taki oryginalny pług wirnikowy jcb i był on napędzany osobnym silnikiem spalinowym był chyba tez kiedyś taki na allegro może warto poszukać u ludzi sprowadzających kopaczki,
pozdrawiam i zycze owocnego szukania
19 Paź 2011 09:15
Witam Panowie,
Jeśli chodzi o pługi wirnikowe to zapraszamy na przyszłość do Nas, dla użytkowników tego forum oferujemy 5 % zniżki.
http://www.komtechnik.pl/index.php?page=shop.browse&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=95#banner-noright
19 Paź 2011 18:56
2 lata temu temat umarł...
archeologia
19 Paź 2011 23:51
do reklamy warto wykorzystać każdego nieboszczyka...
21 Paź 2011 19:33
tak ale na reklamy jest osobne miejsce
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.