przez TurboDZIK97 » 05 Mar 2023 22:18
Witam mam JCB 3CX 1992roku, z napędem 4x2, właśnie niedawno kupiłem skrzynię biegów z napędem 4x4 oraz przedni most napędowy, części wyglądają na sprawne napęd na linkę załącza, biegi wszystkie wchodzą, most przedni bez luzów, wizualnie skrzynie biegów wyglądają identycznie i powinna pasować, problem jest taki że ze skrzyni której kupiłem leci olej z tego wałka(patrz zdjęcie)gdzieś czytałem że skrzynie powinno się rozbierać razem ze sprzęgłem ponieważ można uszkodzić uszczelkę ( i podejrzewam że sprzedający w ten sposób ją uszkodził) powiedzcie jak to w końcu jest, czy moją skrzynie biegów zdemontować razem ze sprzęgłem czy sprzęgło zostawić i zdjąć samą skrzynie? jakbyście zaczeli taką procedure? bo ja chciałem zrobić tak, zdemontować skrzynie biegów z mojego JCB bez sprzęgła (tzn zostawić je przy silniku) i założyć skrzynię którą kupiłem wcelować frezy i przykręcić, tylko pytanie czy nie uszkodzę uszczelki podczas montażu jak i demontażu.
- Załączniki
-