Strona 1 z 1

3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 07 Kwi 2021 23:24
przez Teodor2424
Witam
Odpadla i się zagubiła u poprzedniego właściciela śruba wraz z tuleją na ramieniu przednim. Pomożecie takowa zlokalizować po jakims numerze? Nie wiem gdzie szukac i o co zapytywać wujka Google

3CX 2004 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 08 Kwi 2021 14:16
przez DZIUNEK
Prościej byłoby odkręcić tę która jest i udać się do dobrego ślusarza.Tuleje dorobi i śrubę też .

3CX 2004 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 08 Kwi 2021 14:54
przez gruszon18
Dziwne, u mnie te elementy są za bezpieczne za pomocą segerów. Śruby trzymają siłowniki. Ale w sumie inny model.

Re: 3CX 2004 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 08 Kwi 2021 22:03
przez Doktor jcb
Tam jest jak pamiętam chyba średnica 24 lub 22. Ze zwykłym gwintem. Kupiłem kiedyś taki zwykły pręt gwintowany w sklepie metalowym. I sobie z metra odcielem nakręciłem nakrętkę obspawalem, dałem podkładkę szeroka z kołnierzem tak żeby oparła się po skręceniu o sworzeń ale żeby nie ściskała siłownika do ramy. Segery tam są ale jak się podkrzywi ramię ladowarkowe ciągle go zwala że sworznia.

Re: 3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 15 Kwi 2021 11:37
przez Jarewa
Tylko ze ten gwint służy tylko do młotka bezwładnościowego do wybijania sworznia a nie do zabezpieczenia. Taki był zamysł producenta. Lepiej niech naprawi tulejowanie bo śrubę i tak upierd... I większych szkód może narobić...

Re: 3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 15 Kwi 2021 11:49
przez Doktor jcb
Jeśli wytrzyma uderzenie ściągacza tym bardziej wytrzyma śrubę. Tak montowałem i nie było problemu.

Re: 3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 15 Kwi 2021 16:06
przez gruszon18
Jarewa napisał(a):Tylko ze ten gwint służy tylko do młotka bezwładnościowego do wybijania sworznia a nie do zabezpieczenia. Taki był zamysł producenta. Lepiej niech naprawi tulejowanie bo śrubę i tak upierd... I większych szkód może narobić...



A przypadkiem w miejscu gdzie są te śruby, czy na zdjęciu moim, czy kolegi, to nie jest tak że sworznie na których np siłowniki są założone lub całe ramię, to nie są one bezpośrednio do ramy przyspawane?

3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 15 Kwi 2021 18:51
przez Doktor jcb
Nie od środka jest blaszka zabezpieczająca na dwie śrubki sworzeń się wyjmuje a w ramię jest tukeja

3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 15 Kwi 2021 19:44
przez Jarewa
Jesteś pewny ze blaszka?? bo co prawda nie rozbierałem tego ale widziałem że jest śruba na przelot tak jak na zewnątrz ten górny... Bynajmniej te trzy bolce są ściągane i wymienialne...

Re: 3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

PostWysłany: 15 Kwi 2021 21:10
przez Doktor jcb
Nie pamiętam jak w tych starych jest w nowszej na siłowniku na pewno jest blaszka i wcięcie w sworzniu na nią. Nie mniej jednak na pewno nie są wspawane tylko wymienne i w ramię sa tuleje które ciężko wybić. Ale jak dobrze naspawasz ścieżki to po ostygnięciu spawy ściągną i powinno nie być problemu.