wibako

3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez Teodor2424 » 07 Kwi 2021 23:24

Witam
Odpadla i się zagubiła u poprzedniego właściciela śruba wraz z tuleją na ramieniu przednim. Pomożecie takowa zlokalizować po jakims numerze? Nie wiem gdzie szukac i o co zapytywać wujka Google
Załączniki
20210407_231650.jpg
20210407_231753.jpg

Teodor2424
Pomocnik operatora

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 28 Mar 2021 22:14

Maszyna: JCB 3CX Contractor 2004r

Firma: własna działalność


Reklama

simmet

3CX 2004 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez DZIUNEK » 08 Kwi 2021 14:16

Prościej byłoby odkręcić tę która jest i udać się do dobrego ślusarza.Tuleje dorobi i śrubę też .

DZIUNEK
Fizol

  • Posty: 31
  • Rejestracja: 20 Mar 2007 21:10
  • Miejscowość: JELENIA GORA i okolice
  • Pochwały: 1

Maszyna: JCB 3CX 2004

Firma: FIRMA USŁUGOWA


3CX 2004 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez gruszon18 » 08 Kwi 2021 14:54

Dziwne, u mnie te elementy są za bezpieczne za pomocą segerów. Śruby trzymają siłowniki. Ale w sumie inny model.
Załączniki
IMG_20210408_145142.jpg

Awatar użytkownika
gruszon18
Fachoperator

  • Posty: 704
  • Rejestracja: 26 Cze 2017 16:47
  • Miejscowość: Świdnik
  • Pochwały: 26

Maszyna: Jcb 4cx Super

Firma: Gpk Mełgiew


Re: 3CX 2004 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez Doktor jcb » 08 Kwi 2021 22:03

Tam jest jak pamiętam chyba średnica 24 lub 22. Ze zwykłym gwintem. Kupiłem kiedyś taki zwykły pręt gwintowany w sklepie metalowym. I sobie z metra odcielem nakręciłem nakrętkę obspawalem, dałem podkładkę szeroka z kołnierzem tak żeby oparła się po skręceniu o sworzeń ale żeby nie ściskała siłownika do ramy. Segery tam są ale jak się podkrzywi ramię ladowarkowe ciągle go zwala że sworznia.

Doktor jcb
Fachoperator

Maszyna: Nic nie mam

Firma: Krzak


Re: 3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez Jarewa » 15 Kwi 2021 11:37

Tylko ze ten gwint służy tylko do młotka bezwładnościowego do wybijania sworznia a nie do zabezpieczenia. Taki był zamysł producenta. Lepiej niech naprawi tulejowanie bo śrubę i tak upierd... I większych szkód może narobić...

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2807
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Re: 3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez Doktor jcb » 15 Kwi 2021 11:49

Jeśli wytrzyma uderzenie ściągacza tym bardziej wytrzyma śrubę. Tak montowałem i nie było problemu.

Doktor jcb
Fachoperator

Maszyna: Nic nie mam

Firma: Krzak


Re: 3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez gruszon18 » 15 Kwi 2021 16:06

Jarewa napisał(a):Tylko ze ten gwint służy tylko do młotka bezwładnościowego do wybijania sworznia a nie do zabezpieczenia. Taki był zamysł producenta. Lepiej niech naprawi tulejowanie bo śrubę i tak upierd... I większych szkód może narobić...



A przypadkiem w miejscu gdzie są te śruby, czy na zdjęciu moim, czy kolegi, to nie jest tak że sworznie na których np siłowniki są założone lub całe ramię, to nie są one bezpośrednio do ramy przyspawane?

Awatar użytkownika
gruszon18
Fachoperator

  • Posty: 704
  • Rejestracja: 26 Cze 2017 16:47
  • Miejscowość: Świdnik
  • Pochwały: 26

Maszyna: Jcb 4cx Super

Firma: Gpk Mełgiew


3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez Doktor jcb » 15 Kwi 2021 18:51

Nie od środka jest blaszka zabezpieczająca na dwie śrubki sworzeń się wyjmuje a w ramię jest tukeja

Doktor jcb
Fachoperator

Maszyna: Nic nie mam

Firma: Krzak


3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez Jarewa » 15 Kwi 2021 19:44

Jesteś pewny ze blaszka?? bo co prawda nie rozbierałem tego ale widziałem że jest śruba na przelot tak jak na zewnątrz ten górny... Bynajmniej te trzy bolce są ściągane i wymienialne...

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2807
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Re: 3CX '04 contractor - potrzebna śruba i jej numer

Postprzez Doktor jcb » 15 Kwi 2021 21:10

Nie pamiętam jak w tych starych jest w nowszej na siłowniku na pewno jest blaszka i wcięcie w sworzniu na nią. Nie mniej jednak na pewno nie są wspawane tylko wymienne i w ramię sa tuleje które ciężko wybić. Ale jak dobrze naspawasz ścieżki to po ostygnięciu spawy ściągną i powinno nie być problemu.

Doktor jcb
Fachoperator

Maszyna: Nic nie mam

Firma: Krzak


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej