Strona 1 z 1

Chłodnica oleju transmisyjnego

PostWysłany: 17 Sie 2020 19:50
przez szymonella
Marka i model maszyny: JCB 3cx-4
Rok produkcji: 1989
Numer seryjny: 3cx-4/330509/P/S

Witam. Otóż zauważyłem że wycieka dość mocno mi olej z chłodnicy od skrzyni biegów, tutaj rodziny się moje pytanie, gdzie dostanę taka chłodnice bądź od czego będzie pasować, patrzac z katalogu części po numerach ciężka sprawa będzie ja dostać a myślałem też nad dopasowaniem chłodnicy z jakiegoś ciągnika rolniczego. Chłodnica znajduje się przed chłodnica wody. I tutaj drugie pytanie widziałem też chłodnice rurowe od nowszych koparek napewno różni się ona pojemnością ale czy robił ktoś podobna przeróbkę, jaki to miało by wpływ na chłodzenie oleju bądź pracę skrzyni? Kiedyś dokładałem chłodnice do starego raka i nie wpłynęło to na pracę skrzyni śmiga do tej pory.

-- 17 Sie 2020 19:50 --

Temat rozwiązany. Zastosowałem chłodnice od ciągnika rolniczego, dołożyłem zegar aby monitorować temperaturę oleju. Temat uważam za rozwiązany.

Chłodnica oleju transmisyjnego

PostWysłany: 17 Sie 2020 19:54
przez zeppelin zm 15
No i super że udało ci się :D

Re: Chłodnica oleju transmisyjnego

PostWysłany: 18 Sie 2020 20:19
przez Krzysztof Kozak
Mógłbys wrzucić jakies foty jak to ogarnąłeś .Od czego dokładnie chłodnice dopasowałes ?Zmagam sie z podobnym problemem i zastosowałem chłodnice oleju od samochodu do driftu z dołozonym wiatrakiem ale jest ona o wiele mniejsza od orginału nie mam jeszcze czujnika temperatury zeby sprawdzić czy będzie wystarczajaca i nie będzie sie przegrzewać .

Chłodnica oleju transmisyjnego

PostWysłany: 19 Sie 2020 07:20
przez szymonella
Zastosowałem chłodnice oleju z Ursusa c385. Czujnik temperatury uniwersalny zamontowany na wężu, natomiast uchwyty wykorzystane ze starej chłodnicy i przedłużone gdzieś o 2.5cm na stronę ponieważ chłodnica 5cm gdzieś węższa od starej. Chłodnica z z wejściem M22x1.5 dokupiłem tylko króćce choinkowe z gwintem M22x1.5 w sklepie z hydraulika siłowa wszystko złożone do kupy i śmiga.