Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Problem ze skrzynią

17 Paź 2011 11:04

Marka i model maszyny: JCB 3CX
Rok produkcji: 97

Witam. A wiec czytałem wiele postów na temat skrzyni a dokładnie chodzi mi o słabą (po rozgrzaniu maszyny) mocy na 3 i 4 biegu bez straty obrotów... Wiem ze może być to pompa jazdy z tym ze mi jeszcze się zaświeca kontrolka od temp. oleju.. Chłodnica z wierzchu wygląda na czysta... Olej i filtr są nowe... Dodam jeszcze ze rurka dochodząca do chłodnicy jest tak gorąca ze aż parzy a przy wylocie jest zimna (i to po paru minutach pracy). Dolna cześć chłodnicy również się rożni temp niż górna (czy możne układ jest zapowietrzony??) Jestem operatorem nie mechanikiem wiec w sumie pytam z ciekawosci :oops: Dziki za komentarze Pozdrawiam

Problem ze skrzynią

19 Paź 2011 21:43

Chłodnica nie jest w stanie tak bardzo wychłodzić oleju że z gorącego robi się zimny więc możliwe, że olej wcale nie przepływa przez chłodnice i w tym problem. W samochodach gdy jedna strona chłodnicy jest gorąca a druga zimna zaczyna się od wymiany termostatu, ale nie wiem czy w tym układzie jest termostat. W każdym razie zacznij od ustalenia czy olej przepływa przez chłodnice.

Problem ze skrzynią

20 Paź 2011 14:56

Jak napiszesz co się dzieje. Ściślej mówiąc o co chodzi bo zaczynasz pisać o skrzyni a później o chłodnicy. W tego typu maszynach skrzynia nie ma nic wspólnego z chłodnicą. Napęd jest przenoszony hydrokinetycznie nie hydrostatycznie. Problem z tym, że jest słaba może tkwić w kilku rzeczach więc opisz dokładniej, może znajdzie się ktoś kto zna odpowiedz.

Problem ze skrzynią

20 Paź 2011 21:47