przez mechanior » 26 Cze 2011 12:01
w tylnym moście ma być olej SAE80W90 lub SAE90 z dodatkiem LS a nie jakiś "magiczny" olej JCB
do hamulca czyli do zbiorniczka wlewa się olej hydrauliczny VG 10 lub VG 15 (oryginał JCB HP15)
kolego Grzegorzu, forum jest po to by takich ludzi uświadamiać a nie od razu obrażać
na kursach uczą teraz jak zapiąć lampę ostrzegawczą na magnesie do plastikowego dachu maszyny co też jest wyzwaniem dla niektórych wykładowców i kursantów więc na sprawy czysto techniczne jak mechanika płynów (oprócz zalewania kawy i opróżniania flaszek) brakuje czasu i energii
operator ma się znać na swojej robocie i dbać o maszynę, teraz na kursach prawa jazdy też już nie uczy się na czym polega różnica między dieslem a otto, co to jest wtrysk bezpośredni i jak działa ABS a jak ESP, masz wiedzieć gdzie się wlewa benzynę czy ON i jak wrzucić migacz...
most znajduje się poniżej zbiorniczka więc jeśli hamulce działają co najmniej w jedną stronę jazdy to znaczy że przewody są drożne i płyn dociera do tłoczków w moście, problem tkwi pewnie w jakimś nietypowym uszkodzeniu tarcz (wygięcie, rozwarstwienie) bo pojawia się w jednym tylko kierunku jazdy (jeśli wierzyć w słowa użytkownika)
mechanior
Fachoperator
- Posty: 20878
- Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
- Miejscowość: Śląsk
- Pochwały: 868
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher