Wszystko wskazuje na to że w układzie hydrostatyki (napedu) nie jest utrzymywane ciśnienie spoczynkowe.W układzie są zawory które utrzymują olej w obwodzie pompa zasilająca-pompa jazdy.Pozwala to już po jednym obrocie wału korbowego silnika wytworzyc cisnienie w lini LS czyli w obwodzie sterowania wydajnością pompy tloczkowej jazdy.Gdy układ nie utrzymuje cisnienia,pompa tłoczkowa jest przestawiona na maksymalną wydajność bo brak cisnienia do przestawienia tarczy sterującej wydajnością.Dopiero po kilkudziesięciu obrotach układ sie odpowietrza i cisnienie w lini LS przestawia pompe jazdy na zero.Po prostu linia LS się spóżnia.
Dodam tylko że nie zawsze tak odpala, zdarza sie że bez problemu odpali. Zauważyłem że podczas gaszenia często drązki jazdy się ruszają i właśnie wtedy podczas odpalania występuje ten problem. Może ktoś na tym forum będzie wiedział o co chodzi, co sprawdzić itp. albo gdzie jest ten zawór utrzymujący ciśnienie.