Jak Kamaz na krótkie trasy to bez połówek. Na pewno model bez turbin, bo to całkowity szajs. Patrz czy nie ma zbyt dużego luzu na "wózkach", bo ci tylne osie będą się rozjeżdżały na boki. Hamulce w Kamazie nigdy nie grzeszyły sprawnością nawet bezpośrednio po remoncie. Szukaj typowej patelni, bez połówek to znacznie lepszy wół pociągowy na spore ładunki. Najlepiej by było jakby ci się udało kupić model na normalnych felgach to ułatwia wymianę kół (jak ktoś nie wie o co chodzi to niech przejedzie się za Kamazem starego typu i zwróci uwagę na koła
)
Posłuchaj czy nie ma zbyt dużego hałasu przy wciśniętym sprzęgle to cię ustrzeże przed wymianą docisku. Wózki sprawdzaj na zakrętach czy tylne koła nie mają zbyt dużych odchyleń względem siebie.
Jak coś mi się przypomni to napiszę. Mieliśmy kilka Kamazów. Jeden typowa patelnia, dwa to były 3 stronne wywrotki z połówkami i ciągnik siodłowy. Mam jeszcze trochę części m.in. chłodnicę, wkład mostu, wały napędowe, elementy kabiny, zawory pneumatyczne, siłowniki hamulcowe i inne złomocie